قالیباف در اتحادیه بین‌المجالس جهانی گفت:

با رژیمی مواجهیم که به کودک‌کشی افتخار می‌کند

رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان سخنرانی در اتحادیه بین‌المجالس جهانی گفت: با رژیمی مواجه هستیم که نه تنها بیش از ۱۰ هزار کودک را کشته است، بلکه به آن افتخار می‌کند.
کد خبر: ۱۲۶۵۵۹۷
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰ 14 October 2024
|
239 بازدید

 

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان سخنرانی در اتحادیه بین‌المجالس جهان گفت: من مستقیماً از بیروت به اینجا آمده ام از میان خرابه‌های بمباران‌هایی که مردم غیرنظامی را شهید و بیش از یک میلیون نفر را آواره کرده است. من صدای مردم مظلوم و مقتدر لبنان هستم. مردمی که مظلومانه هر لحظه منتظر حمله ناجوانمردانه جنگنده‌های آمریکایی هستند اما مقتدرانه و با اراده‌ای تاریخی در شکست دادن بزرگترین دشمن انسانیت تردید به خود راه نداده‌اند.

وی افزود: رژیم فکر می‌کرد با ترور مرد انسانیت و شرافت یعنی «نصرالله بزرگ» توانسته است پایان مقاومت در لبنان را رقم بزند اما شکست‌های زمینی و عملیات گولانی به رژیم نشان داد حزب الله زنده است و از سوی مردم لبنان حمایت می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: غیرنظامیانی که خلاف همه قوانین بین‌المللی پیش چشمان جهان شهید زخمی و آواره می‌شوند. آنها منتظر اقدامات عملی ما برای کمک به آوارگان و همچنین آتش بس پایداری هستند که وحشیگری‌های ضد انسانی رژیم جنایتکار اسرائیل را کنترل کند.

وی تاکید کرد: همین جا نیز اعلام می‌کنم ایران از هر آتش بسی که دولت مجلس و مقاومت لبنان موافقت کنند حمایت می‌کند.

قالیباف در ادامه گفت: حزب‌الله زنده است و از سوی مردم لبنان حمایت می‌شود. غیرنظامیانی که بر خلاف قوانین بین‌المللی پیش چشم جهانیان شهید، زخمی و آواره می‌شوند، آن‌ها منتظر اقدامات عملی ما برای کمک به آوارگان و همچنین آتش بس پایداری هستند که وحشی‌گری‌های ضد انسانی رژیم جنایتکار اسرائیل را کنترل کند.

وی افزود: همین جا نیز اعلام می‌کنم که ایران از هر آتش بسی که دولت، مجلس و مقاومت لبنان موافقت کند، حمایت می‌کند. با رژیمی مواجه هستیم که نه تنها بیش از ۱۰ هزار کودک را کشته است، بلکه به آن افتخار می‌کند. با رژیم مواجه هستیم که هیچ ارزشی برای هیچ معیار حقوقی و اخلاقی قائل نیست.

قالیباف تاکید کرد: با رژیمی روبرو هستیم که از زنده سوزاندن مردم غیرنظامی در اردوگاه آوارگان ابایی ندارد. ما با رژیمی مواجهیم که می‌توان آن را آموزگار همه قاتلان تاریخ خواند. با رژیمی رویارو هستیم که تا دیروز زمین‌های فلسطینیان را غصب و خانه‌های آنها را خراب می‌کرد اما اکنون با خیال راحت و با مهمات امریکایی شهرها را ویران می‌کند و زیرساخت‌ها را از بین می‌برد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی دیوانه شده است چرا که در تأمین امنیت سرزمین‌های اشغالی ناکام مانده است و پایان موجودیت خود را نزدیک می‌بیند به همین دلیل حتی مصلحت خود را نیز تشخیص نمی‌دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما به کشورهای حامی این رژیم جنایتکار توصیه می‌کنیم قبل از اینکه برای همه از جمله آنها دیر شود کمک‌های نظامی اقتصادی اطلاعاتی سیاسی و رسانه‌ای به اسرائیل را پایان دهند و او را مجبور به پذیرش آتش بس پایدار کنند و از همه مجالس جهان می‌خواهم که مسئولانه به وظیفه تاریخی خود عمل کنند و برای نجات انسانیت و شرافت این دشمنان صلح و بشریت را در جامعه جهانی منزوی کنند.

وی در پایان تاکید کرد: نمایندگان ملت‌های جهان؛ تاریخ درباره ما قضاوت خواهد کرد. سمت درست تاریخ انسانیت بایستید.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟