آغاز کمپین پادوهای رسانه ای؛ آن هم در ۴ ماهگی دولت!

در حالی که حدود 4 ماه از شروع به کار دولت پزشکیان می گذرد، پادوهای رسانه ای دولت کمپینی را کلید زده اند که انتظار می رفت در پایان 4 سال ریاست جمهوری پزشکیان شکل بگیرد!
کد خبر: ۱۲۶۶۴۴۱
|
۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰ 19 October 2024
|
521 بازدید
|
۱

به گزارش تابناک به نقل از نیمروز، فعالان رسانه ای ستاد پزشکیان در روزهای اخیر موجی را به راه انداخته اند با این مضمون که دولت اختیار کافی برای حل مشکلات ندارد و یا مقصر مشکلات فعلی دولت شهید رئیسی است.

این موج تا جایی شکل گرفته که فعالان رسانه ای نزدیک به دولت حتی مقصر تحریم هواپیمایی ایران ایر توسط اروپا که اخیرا و بعد از عملیات وعده صادق ۲ انجام شد هم دولت شهید رئیسی اعلام می کنند با این فرضیه که ایران ایر بخاطر جنگ روسیه با اوکراین تحریم شده است جنگی که در عمل یک دهه قبل آعاز شده است!

فعالان نزدیک به دولت پزشکیان در حالی سعی در ایجاد کمپین مقصرنمایی دولت قبل در رابطه با مشکلات می کنند که مسعود پزشکیان سال ها نایب رئیس مجلس و در راس مسائل کشوری قرار داشته و با علم به مشکلات و گرفتاری های داخلی و منطقه ای قدم در عرصه انتخابات ریاست جمهوری گذاشت و او و همفکرانش نمی توانند به اسانی در رابطه با وعده های داده شده برای حل مشکلات اقتصادی و سیاسی و … شانه خالی کنند.

 

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟