اعلام گزینه‌های جدی استانداری خراسان شمالی+سوابق

گروه استان‌ها-موضوع انتخاب استاندار یکی از مهم‌ترین مسائل این روزهای کشور است و در خراسان شمالی نیز با ارائه لیست‌های مختلف، جریانات سیاسی در پی تایید گزینه‌ خود هستند.
کد خبر: ۱۲۶۶۵۹۰
|
۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۳ 19 October 2024
|
1861 بازدید

به گزارش خبرنگار تابناک از خراسان شمالی، موضوع انتخاب استاندار یکی از مهمترین مسائل این روزهای کشور است و در خراسان شمالی نیز با ارائه لیستهای مختلف، جریانات سیاسی در پی تایید گزینه‌ خود هستند.

خراسان شمالی با توجه به آمارها در حوزه شاخص های اقتصادی و اجتماعی از وضعیت خوبی برخوردار نیست و لازمه بهبود این شاخصها، اهتمام ویژه دولت در جهت معرفی استاندار و سرعت بخشیدن به امور جاری استان است.

حال گزینه های مختلفی جهت استانداری خراسان شمالی مطرح هستند که باید دید چه کسی برای تصدی پست استاندار خراسان شمالی تایید می شود.

علی اکبری

علی اکبری فرزند شهرستان مانه و سملقان دارای تحصیلات کارشناسی ارشد روابط بین الملل که توانست در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در لیست ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان قرار بگیرد و با ۱۰۳ هزار و ۴۳۳ رای از مجموع ۲۶۰ هزار و ۳۷۱ رای ماخوذه راهی مجلس شد و نماینده مردم بجنورد گرمه جاجرم مانه سملقان راز و جرگلان شناخته شود.

علی اکبری که کارمند وزارت کشور است پیش از این سوابق معاون فرمانداری اسلامشهر، بخشدار مرکزی بجنورد و فرمانداری راز و جرگلان را در کارنامه مدیریتی و اجرایی خود دارد. همچنین علی اکبری در مجلس شورای اسلامی ریاست کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی را بر عهده داشت.

بهمن شیردل

بهمن شیردل فرزند بجنورد است که در کارنامه خود سرپرست مدیریت امور اجتماعی، بهداشت و درمان سازمان منطقه آزاد کیش و مدیرکل حوزه استاندار خراسان شمالی زمان شجاعی را دارد.
همچنین از دیگر مسئولیتهای سرپرست فرمانداری شهرستان بجنورد زمان شجاعی، سرپرست حزب اعتماد ملی خراسان رضوی این استان به چشم میخورد.

بهمن نوری

بهمن نوری که اهل شهرستان قائم شهر است، در سوابق خود مدیرکلی فنی و حرفه ای مازندران و فرماندار شهرهای بابل و قائم شهر را دارد. او در سال 1394 با حکم محمد باقر قالیباف، به عنوان شهردار منطقه 8 تهران منصوب شد.

وی از جانبازان دفاع مقدس است که چند سال در  پست های مدیریتی شهرداری پایتخت مشغول به فعالیت است.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات