اسامی برندگان قرعه‌کشی بانک مسکن اعلام شد

سرپرست بانک مسکن در مراسم قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن گفت: باتوجه به تأکید آیات و روایات دینی مبنی بر اهمیت قرض الحسنه و لزوم فرهنگ سازی آن، باید از مشوق های مختلف در جهت  جذب منابع و توسعه فرهنگ قرض الحسنه استفاده کرد.
کد خبر: ۱۲۶۶۸۳۶
|
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸ 20 October 2024
|
1722 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ علی خورسندیان سرپرست بانک مسکن که در مراسم چهل و چهارمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز این بانک سخن می گفت؛ با بیان این مطلب بر تلاش کارکنان در جهت توسعه فرهنگ و سنت قرض الحسنه تأکید کرد.

خورسندیان با اشاره به ایجاد و افزایش جذابیت درحساب های قرض الحسنه به منظور ترغیب مشتریان به افتتاح این حساب تاکید کرد: باید محصولاتی طراحی شود که جذابیت لازم را برای این امر داشته باشد.

شایان ذکر است چهل و چهارمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن با حضور سرپرست بانک مسکن، اعضای هیأت مدیره این بانک و نمایندگان دادستانی کل کشور، وزارت امور اقتصاد و دارایی و بانک مرکزی ظهر چهارشنبه بیست و نهم مهرماه در سالن جلسات این بانک برگزار شد که طی آن ۲۵۰ برنده جایزه دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی خرید خودرو داخلی مشخص شدند.

براساس این گزارش ۱۰۰۰ کمک هزینه ۵۰۰ میلیون ریالی خرید وسیله دوستدار محیط زیست، ۱۰۰۰ کمک هزینه ۲۰۰ میلیون ریالی خرید لوازم خانگی تولید داخل، ۱۰۰۰ کمک هزینه خرید صنایع دستی و میلیون ها ریال جوایز نقدی نیز از دیگر جوایز این دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن بود که در این مراسم به قید قرعه به برندگان اختصاص یافت.

گفتنی است اسامی برندگان این دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن به زودی از طریق سایت این بانک به نشانیwww.bank-maskan.ir اعلام می شود.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات