هشدار ترکیه درباره ماجراجویی تل‌آویو علیه ایران

سخنگوی حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه درباره ماجراجویی احتمالی رژیم صهیونیستی علیه ایران و نیز تلاش این رژیم برای تحقق طرح توسعه‌طلبانه اسرائیل بزرگ هشدار داد.
کد خبر: ۱۲۶۷۰۷۱
|
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۹ 21 October 2024
|
2659 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری روسی تاس، «عمر چلیک» درباره لفاظی مقامات رژیم صهیونیستی برای ماجراجویی علیه تاسیسات نفتی و اتمی ایران گفت: آمریکا هم به طور مشخص، مخالفت خود را با چنین اقداماتی اعلام کرده است.
وی، چالش های نظامی، سیاسی و انسانی هرگونه ماجراجویی علیه ایران را یادآور شد و افزود: چنین اقدامی به یک فاجعه بزرگ منجر خواهد شد.

این مقام ترک به اظهارات زیاده‌خواهانه «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی درباره ایجاد «اسرائیل بزرگ» اشاره کرد و افزود: طرح اسرائیل بزرگ شامل اردن، لبنان، سوریه و حتی بخشی از ترکیه نیز می شود.

چلیک، رژیم اشغالگر را تهدیدی برای ترکیه اعلام کرد و افزود: مخالفان دولت، اسرائیل را تهدیدی علیه ترکیه نمی دانند زیرا داده‌هایی که درباره عملیات های نظامی اسرائیل و روندهای منطقه ای وجود دارد را بررسی نکرده اند.

وی افزود: اگر اظهارات مقامات اسرائیلی تهدید نیست، پس چه چیزی است. آنها دنبال آن هستند که همه چیز را ویران کنند.

گفتنی است، صهیونیست ها در چارچوب طرح اسرائیل بزرگ دنبال تسط بر بخش زیادی از منطقه غرب آسیا هستند. آنچه در بیش از هفت دهه گذشته مانع از تحقق این طرح شده، محور مقاومت در لبنان، سوریه و فلسطین اشغالی بوده است.

محور مقاومت در دهه های اخیر، از طریق معادله ارعاب، رژیم صهیونیستی را در وضعیتی قرار داد که حتی در خاک سرزمین های اشغالی ۱۹۴۸ نیز احساس امنیت نمی کرد.
 

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات