هوای ۱۳ شهر خوزستان در وضعیت خطرناک و ناسالم

اهواز - مرکز پایش کیفی هوای کشور اعلام کرد: هوای امروز ۱۳ شهر خوزستان در وضعیت خطرناک و ناسالم برای گروه‌های سنی و حساس قرار گرفت.
کد خبر: ۱۲۶۷۲۹۱
|
۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۳ 22 October 2024
|
496 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بنا بر اعلام مرکز پایش کیفی هوای کشور، شاخص کیفی هوای امروز سه شنبه (اول آبان ماه) در شهر رامهرمز به عدد ۵۰۰ AQI رسید که نشان دهنده هوای خطرناک (قهوه‌ای) است که بر اساس آن آن افراد باید از فعالیت خارج از منزل خودداری نمایند.

همچنین این میزان در شهر بهبهان ۱۶۴، ماهشهر ۱۶۱، آبادان ۱۵۹ و خرمشهر به ۱۵۳ AQI رسید که نشان دهنده ناسالم بودن هوا برای تمامی گروه‌های سنی (قرمز) است که بر اساس آن افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل خودداری کنند. افراد دیگر باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

در این مدت نیز شاخص کیفی هوا در شهر شوش ۱۳۵، دزفول ۱۱۸، اهواز ۱۱۳، شوشتر و شادگان ۱۱۲، اندیمشک ۱۰۷، حمیدیه ۱۰۵ و رامشیر ۱۰۳ AQI رسید که نشان دهنده ناسالم بودن هوا برای گروه‌های حساس (نارنجی) است که بر اساس آن افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات