ناگفته‌های جالب توجه مدیر یک سایت همسریابی

مسئولان ۳ مرکز همسرگزینی که به‌صورت آنلاین نیز فعالیت می‌کنند، ضمن بیان مراحل و هزینه این کار، از موارد با ملاک‌های عجیب‌وغریبی می‌گویند که متقاضی یافتن همسر مناسبشان بوده‌اند.
کد خبر: ۱۲۶۷۳۲۴
|
۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۷ 22 October 2024
|
1091 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، یکی از افرادی که به عنوان مدیر در یکی دیگر از این مراکز همسان‌گزینی فعالیت می‌کند، درباره علت وجود تشکیل مراکز همسان‌گزینی می‌گوید: در جهانی زندگی می‌کنیم که به جهان سازمانی معروف است چراکه برای هر خدمتی که بشر به آن نیاز دارد، سازمانی راه‌اندازی شده است.

در ادوار گذشته معمولا زنان مسنی که دانش روانشناختی، مدیریتی و حقوقی نداشتند و در محل شناخته شده بودند اقدام به واسطه‌گری امر ازدواج می‌کردند که بعضا خروجی آن طلاق عاطفی زوجین و نارضایتی ازدواج بود. البته از نظر جامعه‌شناختی در گذشته جمعیت روستایی بسیار بیشتر بود و قدیمی‌ها جوانان را در سنین کم به یکدیگر معرفی می‌کردند. به طور مثال دختر ۱۵ ساله به پسر ۲۰ ساله معرفی می‌شد که بعضا با فرمان‌پذیری بالای فرزندان از والدین، وصلت سر می‌گرفت اما، باتوجه به تغییرات اجتماعی جامعه و خانواده‌ها فرزندان مستقل شده و می‌خواهند خودشان برای خودشان تصمیم بگیرند و به دنبال همین موضوع نیز سن ازدواج افزایش یافته است؛ لذا باید گفت در حال حاضر تعداد جوانان مجرد در سن ازدواج افزایش یافته و باتوجه به شرایط فرهنگی و اجتماعی جامعه، نمی‌توان مانند قدیم آنها را در صف گوشت و شیر به خانواده‌های دارای دختر و پسر معرفی کرد.

مزایای فعالیت مراکز همسان‌گزینی/ پروسه ثبت‌نام متقاضیان ازدواج برای انتخاب همسر

وی با اشاره به مزایای فعالیت مراکز همسان‌گزینی، درباره نحوه پروسه ثبت‌نام متقاضیان ازدواج برای انتخاب همسر در مرکز خود به ارائه توضیحاتی می‌پردازد و می‌افزاید: بسته‌های خدماتی در مرکزِ ما، باتوجه به نوع ارائه خدمات از رایگان تا خدمات vip به مبلغ یک میلیون تومان متفاوت است. در راستای بهره‌گیری از خدمات رایگان، مجردان می‌توانند بانک اطلاعاتی خود را از طریق تلگرام به آیدی موسسه ارسال کنند که در صورت پیدا شدن فرد موردنظرشان به آنها اطلاع‌رسانی خواهد شد. اما بسته خدمات vip شامل مشاوره، مصاحبه، تناسب‌سنجی و آزمون است که تمامی این مراحل تحت نظر روانشناس انجام می‌شود. در این روش معمولا افراد باید به صورت حضوری به مرکز مراجعه کنند. بعد از مراجعه با آنها مصاحبه شده و آزمون sq مربوط به سلامت روحی و روانی از آنها دریافت می‌شود. پس از بررسی آزمون و اطمینان از سلامت فرد، درباره خواسته‌هایشان نسبت به فرد مدنظرشان پرسیده می‌شود. پس از گذر از این مرحله، خواسته‌های مطرح شده فرد با مختصات و مقتضیات او مطابقت داده می‌شود.

۲ مورد عجیب متقاضی همسرگزینی 

این مدیر، در پاسخ به سوالی درخصوص اینکه آیا تاکنون مواردی بوده‌اند که ملاک‌های عجیب و غریبی برای ازدواج داشته باشند، می‌گوید: ۱۰ سال پیش مرد ۳۰ ساله‌ای با مرکز تماس گرفت و تنها ملاکش این بود که نام همسرش "لادن" باشد. چندین سال پیگیر بود و هنوز هم مورد مدنظرش را پیدا نکرده است و هنوز هم با گذشت ۱۰ سال هر یک ماه یک بار با مرکز تماس گرفته می‌پرسد لادن من را پیدا نکردید؟ مورد دیگری بود که چندی پیش با موسسه تماس گرفت و تنها ملاکش برای ازدواج، بزرگ بودن جثه همسرش بود و در همین راستا از موسسه خواست تا خانم درشت جثه‌ای را به او معرفی کنیم.

این درحالی است که از نظر فیزیکی جثه مرد با قد ۱۷۰ و وزن ۷۰ کیلو بود، با این وجود یک خانم با قد ۱۸۰ و وزن ۱۳۰ کیلوگرم به او معرفی کردیم و بعد از دیدار یکدیگر در موسسه، گفت «نه خیلی درشت‌تر از این می‌خوام». اکنون هم از وضعیت تاهل یا تجرد او خبری در دست نیست. متاسفانه بیشتر ملاک‌های مدنظر آقایان فیزیکی است و این درحالیست که هرچقدر زن و شوهر از نظر ظاهری به یکدیگر شبیه باشند، بهتر است، البته گفته می‌شود که برای پایداری بیشتر ازدواج، از نظر زیبایی ظاهری زن باید به میزان یک تا دو نمره از مرد زیباتر باشد.»

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات