صبح سبز بورسی بعد از ۹ روز اصلاح پی در پی

شاخص کل بازار سرمایه امروز شنبه ۵ آبان، درحالی کار خود را با رشد ۹۷۳۲ واحدی آغاز کرد که طی ۲۱ روز کاری اصلاح حدود ۱۹۰ هزار واحدی را تجربه کرده بود.
کد خبر: ۱۲۶۷۹۰۶
|
۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵ 26 October 2024
|
729 بازدید

شاخص کل بازار سرمایه امروز شنبه ۵ آبان، در حالی کار خود را با رشد ۹۷۳۲ واحدی آغاز کرد و تا لحظه تنظیم گزارش به تراز ۱,۹۸۰,۶۳۴ واحد رسید که طی ۲۱ روز کاری تا پایان روز چهارشنبه هفته گذشته اصلاح حدود ۱۹۰ هزار واحدی را تجربه کرده و به ۱ میلیون و ۹۷۰ هزار و ۹۴۰ واحد رسیده بود.

به گزارش تابناک به نقل از مهر؛ از طرف دیگر شاخص کل هم وزن نیز نسبت به روز گذشته با افزایش ۹۹۱ واحدی مواجه شده و بر فراز ۶۵۶,۶۲۹ واحدی ایستاده است.

نمادهای مؤثر بورسی

در حالی نمادهای فملی، شپدیس و فولاد از مؤثرترین نمادهای بورسی بر شاخص کل تا این لحظه بوده‌اند ودر صدر پرتراکنش‌ترین نمادهای بورسی به ترتیب سه نماد کچاد، ثشاهد و شبندر قرار دارند.

برترین‌های عرضه و تقاضا

در سمت تقاضا سه نماد فولاد، وبملت و فملی به ترتیب با صف خرید به ارزش ۲۲۱، ۸۲ و ۵۸ میلیارد تومانی برترین تقاضای بازار را در بازگشایی ثبت کرده‌اند و از طرف دیگر سه نماد ونیرو، ثنوسا و ثفارس با صف فروش به ارزش ۲۴، ۱۸ و ۱۳ میلیارد تومانی در صدر صف‌های فروش جای گرفته‌اند.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات