چه کسی سکان‌دار پایتخت انرژی کشور می‌شود/ ۳ گزینه جدی استانداری بوشهر

گروه استان‌ها- گزینه های نهایی استانداری بوشهر مشخص شده و تا روزهای آینده توسط دولت، گزینه نهایی معرفی می شود.
کد خبر: ۱۲۶۸۱۹۰
|
۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴ 27 October 2024
|
1173 بازدید

به گزارش خبرنگار تابناک از بوشهر، بلافاصله پس از انتخاب دکتر پزشکیان به عنوان رئیس جمهور، گمانه‌زنی فعالان سیاسی و رسانه ها برای انتخاب استاندار بوشهر آغاز شد و تاکنون بیش از ۲۰ نفر جزو گزینه ها معرفی و ارزیابی شدند.

اکنون که در مراحل نهایی انتخاب استانداران قرار داریم، گزینه های استانداری بوشهر محدود به ۳ نفر شده و یکی از این ۳ نفر، کلیددار ساختمان سرخ استانداری بوشهر می شود.

بر اساس اخبار موثق و قطعی که به خبرنگار تابناک رسیده است؛ پس از غربالگری نهایی و اضافه شدن یکی از گزینه‌ها، از بین ارسلان زارع، عباس تابش و محمدتقی ایرانی، یک نفر تا روزهای آینده به عنوان استاندار جدید بوشهر معرفی می شود که سوابق و فعالیت های این افراد به این شرح است.

عباس تابش

عباس تابش متولد ۱۳۵۳ در روستای ایران‌آباد شهرستان پارس آباد استان اردبیل است و مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد اقتصاد کشاورزی دارد.
رابط پارلمانی(امور مجلس) سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، مسئول پیگیری مسائل مربوط به امور مجلس در وزارت بازرگانی، معاونت مدیریت حوزه معاون هماهنگی، اداری، مالی و امور مجلس وزارت بازرگانی، مسئول توسعه تجارت خارجی استان اردبیل، مشاور اجرایی و مدیرحوزه معاون اداری، مالی و امور مجلس وزارت بازرگانی، نماینده وزیر بازرگانی در کمیته دائمی پدافند غیر عامل کشور، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر و معاون وزیر صمت و رئيس سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده از جمله سوابق وی است.
عباس تابش اکنون جدی‌ترین گزینه استانداری بوشهر به شمار می رود.

 

ارسلان زارع

ارسلان زارع متولد شهر کاکی در شهرستان دشتی استان بوشهر است که نخستین بار در اواخر دهه ۷۰ و در دولت خاتمی به عنوان معاون فرماندار دشتی منصوب شد و دو سال بعد فرماندار دیر شد که تا‌پایان دولت خاتمی در این سمت ماند.

با روی کار آمدن دولت روحانی، فرماندار دشتستان شد و از سال ۹۲ تا ۹۷ سکاندار مدیریت بزرگترین شهرستان استان شد.

سال ۹۷ و با رفتن سالاری به گیلان، ارسلان زارع معاون سیاسی استانداری گیلان‌را پذیرفت و پس از رفتن سالاری به تامین اجتماعی، وی استاندار گیلان شد و تا‌پایان دولت روحانی نیز استاندار گیلان ماند.

زارع که دارای دکترای مدیریت است اکنون از گزینه های جدی استانداری بوشهر است.

محمدتقی ایرانی

دکترای حقوق بین الملل خصوصی، معاون دفتر امور مجلس وزارت کشور، مدیرکل حقوقی وزارت کشور، فرماندار تاکستان قزوین، فرماندار بجنورد خراسان شمالی، معاون استاندار البرز فرماندار ویژه کرج، معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی، معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر، معاون حقوقی قرارگاه جهادی وزارت کشور از سوابق مدیریتی دکتر ایرانی است و اکنون نیز مشاور امور ایثارگران سازمان ملی استاندارد ایران است.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # قیمت طلا # مهاجران افغان # یارانه # حمله اسرائیل به ایران # خودرو
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با پاسخ ایران(وعده صادق 3) به حمله اسرائیل موافقید؟