نماینده زاهدان در مجلس:

انتقاد نماینده زاهدان از افزایش قیمت نفت دراستان

نماینده زاهدان در مجلس با اشاره به تعداد شهدای نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران و بسیج در هشت ماه گذشته این سوال را پرسید که چه کسی باید پاسخگوی این عزیزان باشد؟
کد خبر: ۱۲۶۸۲۱۵
|
۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲ 27 October 2024
|
680 بازدید

شهریاری: رزمندگان پدافند هوایی با خون پاک خود اجازه ندادند آسیبی به ملت برسد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، حسینعلی شهریاری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با تسلیت به خانواده رزمندگان پدافند هوایی جمهوری اسلامی گفت: رزمندگان پدافند هوایی جمهوری اسلامی با خون پاک خود به رژیم غاصب صهیونیست اجازه ندادند آسیبی به ملت و امکانات نظامی برسد.

وی با اشاره به حوادث تروریستی در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تعداد شهدای نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران و بسیج در هشت ماه گذشته این سوال را پرسید که چه کسی باید پاسخگوی این عزیزان باشد و تا کی باید شهدای استان ما را در اقصی نقاط استان‌های کشور تشییع کنند و یک چهره زشتی از استان سیستان و بلوچستان به تصویر بکشند؟

این عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان گفت: به والله این استان امنیتی نیست و سوءمدیریت در استان اتفاق می‌افتد و  باید مدیریت شود، مردم شریف استان مهمان‌نواز هستند.

وی افزود: نمایندگان نمی‌دانند باید از چه کسی سوال کنند که چرا هر روزه این همه اتفاقات عجیب غریب در استان سیستان و بلوچستان می‌افتد، شورای تامین و شورای راهبردی استان داریم اما متاسفانه در این شوراها حتی یک نفر از نخبگان استان سیستان بلوچستان وجود ندارد. اگر مشکلاتی در استان به وجود آمده به دلیل سوءمدیریت است.

شهریاری مشکل اصلی این استان را فقر دانست و افزود: اگر مشکل فقر استان سیستان و بلوچستان حل نشود، شاید مشکلات امنیتی تشدید شود که دشمنان ما که در آن سوی مرز هستند چشم طمع دارند.

این نماینده مجلس با اشاره به مشکلات معلمان خرید خدمت گفت: متاسفانه تصمیمات غیرمنطقی مسئولین شرکت نفت باعث ایجاد التهابات اجتماعی در استان شده که نمونه آن افزایش قیمت نفت سفید از لیتری ۱۵۲ تومان به ۴۲۴ تومان است.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # قیمت طلا # مهاجران افغان # یارانه # حمله اسرائیل به ایران # خودرو
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با پاسخ ایران(وعده صادق 3) به حمله اسرائیل موافقید؟