بانک سپه در حوزههای نوین و الکترونیک دچار عقبماندگی شدید به نسبت سایر بانکها است که همین عقب ماندگی موجب نارضایتی گسترده شده است.
به گزارش تابناک به نقل از نیمروز، یکی از نمونههای جا ماندگی این بانک ارائه یک خدمت تحت عنوان امیدبانک است که با هدف جمع آوری سپردههای بانکی و سپس ارائه وامهای اعتباری به مشتریان راه اندازی شده که البته مشابه خدماتی است که سایر بانکها برای ارائه تسهیلات فراهم کرده اند، اما با یک تفاوت ساده!
امید بانک سپه معمولا دچار اختلال است و به ندرت باز میشود و اگر هم باز شود هنگام درخواست تسهیلات شما میبایست ارزیابی اعتباری شوید که البته روالی طبیعی به شمار میرود، ماجرا زمانی عجیب میشود که شما برای این روال طبیعی میبایست هفتهها معطل بمانید، چون هر بار بعد از پرداخت هزینه اعتبارسنجی و کسر هزینه آن با پیام ناموفق مواجه میشوید و این مسیر کسر ۹۹ هزارتومان از حساب و بازگشت آن به حساب برای ساعتها و روزها ادامه دارد.
پیگیریها از سامانه مشتریان بانک سپه هم به جایی نمیرسد، چون اپراتور به شما خواهد گفت اختلال دارد و مشخص نیست این قطعی چه زمانی رفع شود.
به این ترتیب اگر شما پولی را با هدف گرفتن وام در بانک سپه سپرده گذاری کرده باشید نخواهید توانست از اعتبار دریافتی خود استفاده کنید.
البته بانک سپه بر خلاف شرایط اعطای وام در سازوکار اخذ اقساط وام از مشتریان خوش شانسی که موفق به گرفتن تسهیلات شوند به شدت منظم و دقیق است و سامانههای این بانک هیچ اختلالی در این زمینه ندارند!
نکته جالب اینکه شعار امید بانک سپه این است: با امید زندگی کن! احتمالا مدیران این سامانه با این هدف این شعار را انتخاب کرده اند که از تکرار عملیاتهای اعتبارسنجی و ثبت درخواستهای روزانه برای کسب تسهیلات ناامید نشوید!