شليک‌هاي مرگبار 2 قاچاقچي در شب عروسي

کد خبر: ۱۲۸۲۰۰
|
۰۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۵ 31 October 2010
|
3908 بازدید
2 قاچاقچي که در پي تسويه حساب مالي با مردي، او را کشته و از سوي پليس بم تحت تعقيب بودند، پس از 5 سال فرار دستگير شدند.

عاملان جنايت سال 84 مرد بدهکار را در يک جشن عروسي با شليک گلوله کشته بودند.

به گزارش «جام‌جم»، رسيدگي به اين پرونده هنگامي در دستور کار کارآگاهان جنايي آگاهي بم قرار گرفت که فردي در يکي از روزهاي ارديبهشت سال 84 با مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس گرفت و از کشته شدن مردي در يک جشن عروسي خبر داد.

در پي اين تماس، ماموران به محل حادثه اعزام و متوجه شدند مردي جوان با شليک گلوله کشته شده است.

فرار 2 مرد از محل حادثه

کارآگاهان جنايي پس از هماهنگي قضايي، جسد را به پزشکي قانوني منتقل و تحقيق از شاهدان حادثه را آغاز کردند که مشخص شد 2 مرد پس از تيراندازي به سوي مقتول با هويت جواد، بسرعت محل عروسي را ترک کرده‌اند.

پايان فرار متهمان بعد از 5 سال

با به دست آمدن اطلاعاتي از عاملان جنايت، ماموران جست‌وجو براي يافتن آنها را آغاز کردند ولي موفق نشدند؛ تا اين که روزهاي پاياني هفته گذشته، سرنخ‌هايي به دست آوردند که نشان مي‌داد عاملان جنايت پس از 5 سال دوباره به شهر محل حادثه بازگشته‌اند. بنابراين پاتوق‌هاي هر دو زير نظر گرفته شد تا اين که يکي از آنها در حال تردد در يکي ازمحله‌هاي جنوبي شهر شناسايي و دستگير شد.

پس از انتقال متهم به پليس آگاهي بم براي بازجويي، وي پس از اظهارات ضدونقيض، عاقبت راز قتل مهمان عروسي را فاش کرد.

اعتراف به قتل

متهم به قتل در تشريح ماجرا گفت: در زمينه قاچاق مواد مخدر فعاليت دارم. چندي پيش به خاطر اختلاف حساب‌هايي با جواد ـ مقتول ـ درگير شديم.

وقتي او حاضر به پايان دادن به اختلاف‌هايمان نشد، ماجرا را با يکي از دوستانم درميان گذاشتم و قرار شد او را به مرگ تهديد کنيم.

متهم به قتل يادآور شد: شب حادثه من و دوستم مسلحانه وارد مراسم عروسي شديم و پس از مشاجره با مرد بدهکار، با شليک گلوله او را به قتل رسانديم و متواري شديم.

دستگيري دومين متهم

سرهنگ ابراهيمي، فرمانده انتظامي بم در اين باره گفت: پس از ثبت اظهارات متهم به قتل، جست‌وجو براي دستگيري ديگر عامل جنايت ادامه يافت تا اين که ماموران، مخفيگاه وي را در يکي از روستاهاي بم شناسايي و با حضور در آن محل، متهم به قتل و يک مرد قاچاقچي را دستگير کردند.وي افزود: در بازرسي از خانه متهمان 62 کيلوگرم ترياک، يک عدد چاقو، 4 عدد گوشي تلفن همراه، 5/2 ميليون تومان پول کشف و 2 خودروي متهمان نيز توقيف شد.

اين متهم دستگير شده نيز در بازجويي به همکاري در قتل مرد جوان اعتراف کرد. تحقيقات از آنها ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟