پسرچهار ساله قرباني نوجوان مهاجم

استفاني لين مادر خانواده كه هشت ماهه حامله است سعي كرد جلوي اين مهاجم را بگيرد و جان پسر كوچكش را نجات دهد اما موفق به اين كار نشد و داكوتا در بيمارستان به دليل شدت جراحات وارده جانش را از دست داد.
کد خبر: ۱۳۰۶۵۳
|
۲۳ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۹ 14 November 2010
|
5253 بازدید
تهران امروز: يك پسر بچه چهار ساله با ضربات قيچي مهاجمي جوان جانش را از دست داد. داكوتا لين قرباني كوچك به همراه برادر شش ساله‌اش در اتاق خواب خود در خانه شان در اوكلاهاما خواب بودند كه يك نوجوان به زور وارد خانه شان شد.

استفاني لين مادر خانواده كه هشت ماهه حامله است سعي كرد جلوي اين مهاجم را بگيرد و جان پسر كوچكش را نجات دهد اما موفق به اين كار نشد و داكوتا در بيمارستان به دليل شدت جراحات وارده جانش را از دست داد.

آرون مايكل لاكنسلو 18 ساله اندكي پس از اين حادثه در كمپ كالج Bacone به جرم قتل درجه اول، سرقت مسلحانه و درگيري با سلاح مرگبار بازداشت مي‌شود.

به گفته پدرو زاردنتا پليس منطقه موسكوگي اوكلاهاما پس از تماسي مبني بر اينكه مادري به همراه پسرانش مورد حمله قرار گرفته‌اند تعدادي از افسران پليس به محل حادثه فرستاده شدند.

به گفته او ماموران پليس قبل از رسيدن اورژانس عمليات احيا را روي داكوتا چهار ساله انجام داده‌اند. اين پسر بچه ابتدا به مركز بهداشتي موسكوگي و پس از آن با هلي‌كوپتر به تولسا منتقل مي‌شود كه در آنجا مرگ او اعلام مي‌شود.

خانم لين كه در درگيري با فرد مهاجم مصدوم شده بود در محل حادثه درمان شد.فرزند ديگر اين زن در اين حادثه آسيبي نديده است. به گفته خانم لين او به هيچ وجه فرد ضارب را نمي‌شناخته و ماموران پليس هم هنوز انگيزه اين جنايت را پيدا نكرده اند.اين جوان 18 ساله در خياباني كه خانه خانواده لين درآن قرار دارد زندگي مي‌كند.

لري مور دادستان منطقه موسكوگي مي‌گويد: «براي هر جنايتي دليلي وجود دارد اما ما براي اين حادثه تلخ كه يك كودك بيگناه در آن به طرز وحشتناكي كشته شده هيچ دليلي پيدا نكرده ايم.» لاكنسلو سال گذشته به خاطر رفتارهاي خشونت آميزش دو بار دستگير شده بود.او در حال حاضر در بازداشتگاه موسكوگي نگهداري مي‌شود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟