لاستيك خوني سارقان را راهي زندان كرد

ساعت حدود چهار صبح بود كه سر و صدايي از داخل آغل خانه مرا از خواب بيدار كرد. به حياط رفتم خبري نبود اما با صداي بع بع گوسفندي كه از كوچه شنيدم در را بازكرده و بيرون رفتم. دو جوان را ديدم كه يكي از گوسفندهاي چاق و چله ام را كشان كشان با خود به داخل پيكاني كه همان نزديكي پارك كرده بودند مي‌برند.
کد خبر: ۱۴۰۰۷۱
|
۱۳ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۹ 03 January 2011
|
3902 بازدید
تهران امروز: خون روي لاستيك اتومبيل، سارق گوسفند و گاو اهالي بيرجند را گرفتار كرد. چند روز قبل اهالي يكي از كوچه‌هاي اين شهر سراسيمه به پليس زنگ زده و از دريگري شديد دو گوسفند دزد با يكي از همسايه‌هاي خود خبر دادند.

در مراجعه ماموران، فرد مصدوم به آنها گفت: ساعت حدود چهار صبح بود كه سر و صدايي از داخل آغل خانه مرا از خواب بيدار كرد. به حياط رفتم خبري نبود اما با صداي بع بع گوسفندي كه از كوچه شنيدم در را بازكرده و بيرون رفتم. دو جوان را ديدم كه يكي از گوسفندهاي چاق و چله ام را كشان كشان با خود به داخل پيكاني كه همان نزديكي پارك كرده بودند مي‌برند.

جلوي اتومبيل آنها رفته و خواستم جلوي حركت‌شان را بگيرم كه يك‌مرتبه با ماشين مرا زير گرفته و همراه با گوسفند پا به فرار گذاشتند. با اين شكايت و با توجه به شكايت‌هاي متعددي كه پيش از اين درباره سرقت از احشام بيرجند شده بود پرونده به‌طور جدي وارد فاز رسيدگي شد و چيزي نگذشت كه صاحب اين خودرو شناسايي و به پليس آگاهي منتقل شد. هرچند مرد جوان سعي مي‌كرد اين ماجرا را از بيخ وبن انكار كند اما ماموران با وارسي خودرو وي متوجه وجود لكه‌هاي خون روي لاستيك جلوي آن شدند.

با مطابقت دادن اين خون با خون فرد شاكي دست اين سارق رو شده و وي علاوه بر اين سرقت، هشت گوسفند دزدي ديگر را نيز با همدستي يكي از رفقاي خود گردن گرفت.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟