حمله دزدان تنومند با پتك به راننده‌ها

در ميانه راه مسافري كه در صندلي جلو نشسته بود، با تهديد چاقو خواست سوئيچ خودرو را در اختيارش قرار دهم كه مقاومت كردم. مسافر دوم كه در صندلي عقب نشسته بود، با پتك به من حمله‌ور شد و مرا كه زخمي شده بودم، از خودرو بيرون انداختند و خودرويم را سرقت كردند.
کد خبر: ۱۴۳۰۹۴
|
۲۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۷ 18 January 2011
|
4163 بازدید
جام‌جم: 2 مرد مسافرنما كه با پتك و چاقو به رانندگان حمله مي‌كردند و خودرو و اموالشان را مي‌دزديدند، پس از دستگيري به 20 فقره سرقت اعتراف كردند.

متهمان كه برادرزن و داماد يك خانواده هستند، هنگام سرقت خودرو، با هوشياري راننده ناكام ماندند. هفته گذشته مردي با حضور در پليس آگاهي شهريار از سرقت خودرويش توسط 2 مرد قوي‌هيكل خبر داد.

شاكي به پليس گفت: در يكي از محله‌هاي كرج مسافركشي مي‌كردم كه 2 مرد قوي‌هيكل با كرايه دربست خودرو، خواستند آنها را به شهرستان شهريار منتقل كنم.

شاكي يادآور شد: در ميانه راه مسافري كه در صندلي جلو نشسته بود، با تهديد چاقو خواست سوئيچ خودرو را در اختيارش قرار دهم كه مقاومت كردم. مسافر دوم كه در صندلي عقب نشسته بود، با پتك به من حمله‌ور شد و مرا كه زخمي شده بودم، از خودرو بيرون انداختند و خودرويم را سرقت كردند.

به اين ترتيب با چهره‌نگاري رايانه‌اي از متهمان فراري و تشكيل پرونده در شعبه هفتم بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان شهريار، تحقيقات براي دستگيري متهمان آغاز شد.

هوشياري راننده، سارقان را گرفتار كرد

در حالي كه تحقيقات پليس ادامه داشت، چند روز پيش ماموران انتظامي هنگام گشتزني در صفادشت شهريار مردي را مشاهده كردند كه سراسيمه از خودرويش پياده شد و از مردم درخواست كمك كرد.

ماموران انتظامي با نزديك شدن به اين فرد، به تحقيق از وي پرداختند و متوجه شدند 2 مرد قوي‌هيكل كه به عنوان مسافر سوار خودرويش شده‌اند، به انگيزه سرقت خودرو، قصد كشتن وي را داشته‌اند. با انتقال سارقان به اداره آگاهي شهريار، آنها در بازجويي اعتراف كردند، با حمله به رانندگان چندين خودرو را سرقت كرده‌اند. با مشخص شدن اين موضوع، بازپرس اصغري‌زاويه رئيس شعبه هفتم دادسراي شهرستان شهريار دستور تحقيقات را براي مشخص شدن ديگر جرايم متهمان صادر كرد.

سارقان با هم فاميل بودند

متهمان در بازجويي مجدد اعتراف كردند، برادرزن و داماد يك خانواده هستند كه تاكنون 20 خودرو را با اين شيوه سرقت كرده‌اند.

يكي از متهمان در اظهاراتش به پليس گفت: در محله مارليك كرج زندگي مي‌كنم. من و برادرزنم به خاطر مشكلات مالي تصميم گرفتيم با حمله به رانندگان، خودروهايشان را سرقت كنيم. متهم به سرقت درباره شيوه سرقتشان، عنوان كرد: ما در محله‌هاي كرج، شهريار، رباط‌كريم و تهران با كرايه دربستي خودروها، نقشه سرقت را عملي مي‌كرديم؛ به اين صورت كه ابتدا من و برادرزنم از طريق ارسال پيامك موقعيت خودرو و زمان سرقت را به يكديگر اطلاع مي‌داديم، سپس يكي با چاقو و ديگري با پتك به راننده حمله‌ور شده و پس از گرفتن سوئيچ خودرو، راننده را به بيرون مي‌انداختيم.

متهم به سرقت ادامه داد پس از سرقت ضبط، پنل، پول و گوشي تلفن همراه و اموال قيمتي، خودروها را در خيابان‌هاي كرج يا شهريار رها مي‌كرديم.

بنا بر اين گزارش، با اعتراف متهم، همدستش نيز به همكاري با او در سرقت‌ها اعتراف كرد. متهمان با دستور قضايي اصغري‌زاويه رئيس شعبه هفتم دادسراي شهريار روانه بازداشتگاه پليس شدند. تحقيقات از متهمان ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟