بازدید 14483

كفاشيان: استعفا نمي‌دهم

علي كفاشيان پس از حذف تيم ملي فوتبال ايران از جام ملتهاي آسيا، اظهار كرد: با وجود چنين نتيجه‌اي از سمت‌ام استعفا نمي‌دهم و تا يك سال ديگر در فوتبال ايران خواهم بود. فدراسيون فوتبال مجمع دارد و آنها در انتخابات‌شان تعيين مي‌كنند كه چه كسي رئيس آينده فدراسيون خواهد بود.
کد خبر: ۱۴۳۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۳:۱۸ 22 January 2011
اگرچه تيم ملي فوتبال ايران در اولين ديدار حذفي خود در پانزدهمين دوره جام ملتها برابر كره‌جنوبي شكست خورد و از دور رقابت‌ها كنار رفت، اما رييس فدراسيون فوتبال ايران در نخستين سخنان خود پس از اين شكست اعلام كرد استعفا نخواهد داد و به كارش را در راس فوتبال ايران ادامه مي‌دهد.

به گزارش ايسنا، علي كفاشيان پس از حذف تيم ملي فوتبال ايران از جام ملتهاي آسيا، اظهار كرد: با وجود چنين نتيجه‌اي از سمت‌ام استعفا نمي‌دهم و تا يك سال ديگر در فوتبال ايران خواهم بود. فدراسيون فوتبال مجمع دارد و آنها در انتخابات‌شان تعيين مي‌كنند كه چه كسي رئيس آينده فدراسيون خواهد بود.

كفاشيان با بيان اينكه افشين قطبي از وي و بازيكنان تيم ملي خداحافظي كرده است، گفت: قطبي ديگر با ما نيست، او پس از بازي با كره‌جنوبي با ما خداحافظي كرد. ما از فردا (يكشنبه) به دنبال سرمربي خارجي جديدي براي تيم ملي خواهيم بود تا بتوانيم به جام جهاني 2014 صعود كنيم.

رييس فدراسيون درباره عملكرد تيم ملي در بازي با كره‌جنوبي نيز اظهار كرد: تيم ايران بازي خوبي انجام داد. هر دو تيم فوتبال پاياپايي را مقابل يكديگر انجام دادند،‌ در دقايقي تيم ما بهتر از حريف بود و در دقايقي كره‌اي‌ها عملكرد بهتري داشتند در نهايت كره‌جنوبي پيروز شد و ما بايد از فردا به فكر آينده باشيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۰
فوتبال این ممکلت باطل شده
دیگه نباید امیدوار به هیچی بود
بهتر است واقعأ به فکر آینده باشید .
اصلا این کارو نکنید فوتبال ایران به شما احتیاج دارد !!!!!!!
آخه تیمی که دفاع کنه مستحق باخت نیست...اگه 3 بر صفر میباختیم سنگینتر بودیم به خدا....آخه چرا یک ربع آخر فقط باید حمله کنیم.......دارم میترکم از ناراحتی....شما با احساسات ما جوونا بازی میکنید...
ما واقعا تیم خوبی داشتیم. یک نیمه آنهاسوار کار بودند . یک نمیه متعال. یک نیمه اضافی متعادل با یک اشتباه. و نهایتا یک نیمه سوار کار توسط ما.
خوش بین نیستم اما واقعا با کمترین اختلاف باختیم در حالی که کره ای ها بیشتر سرمایه گذراری می کنند.
همگی خسته نباشند.
3 سال است تیم های ملی ایران در پایه های مختلف هیچ موفقیتی کسب نکرده اند.
روز از نو روزي از نو
بااین همه عدم موفقیت اگر وجدان بیدار و آگاهی دربرخی وجود داشت باید کار را به افراد لایق تر و افضل تری می سپردند. ایشان قصد استعفا ندارند با خودشان است ولی مدیران باید در این مورد تصمیم بگیرند.
راست میگه واسه صعود تیم ملی امید به المپیک برنامه داره!
دیگر به شکست عادت کرده ایم
حذف نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان

بنظر شما کاربرد این واژه استعفا برا چه وقتیه ؟؟؟؟
از موقعي كه من يادم مياد هي ميبازيم و بعدش ميگيم بياد به بفكر آينده بود . چه وقت ميخوايم به فكر اينده باشيم و اصولي كار كنيم ! خدا داند .
برای چه استعفا بدهد در تمامی سنین نتیجه مطلوب را گرفته ایم
حق کره بود ببره اما حق مردم ایران نبود که تیمشان بزدلانه بازی کنه و ببازه
باور كنيم اين بازيكنان تقريبا" بهترينهاي فوتبالمان بودن و بهترين بازيهايشان را هم ارائه كردن اما فوتبال در دنيا پيشرفت كرده و ما پس رفت و ساده ترين دليل آن هم اينست كه فوتبال ما زير بنايشان فوتبال محلات بود كه يك زماني در هر كوچه و محله اي كوچك و بزرگ دنبال توپ مي دويدن ولي حالا چي ؟فوتبال كوچه و محله كه نابود شده و باشگاه و باشگاه داري هم كه وجود ندارد پس يا اين وضع بايد خدا را شكر كرد كه از دور مقدماتي بالا آمديم .با اين وضع و اين مديريت و اين برنامه ريزي بايد گفت كين هنوز از نتايج سحر است .
شما رو به خدا این بودجه های میلیاردی فوتبال رو در دیگر ورزش ها هزینه کنید بعد ببینید چطور در اسیا ، اسیا که هیچ در جهان قهرمان میشیم
نياز نبود بگي..خودمون ميدونستيم!!!!
وقتی بازیکنان لژیونر ما مواظب ساق پا هاشون هستند که یک وقت ضربه نخورن و بتونن قرار داد های میلیاردی ببندن.اون وقت تیم ملی ما از این بهتر نمیتونه بازی کنه!!
مثلا اگه ما فوتبال و تیم فوتبال نداشته باشیم چی میشه ها به خدا هزینه ها خیلی کمتر میشه عوضش پولهایی که تو فوتبال خرج میشه خرج انرژی هسته ای بشه بهتره والا حداقل همه جا داد میزنیم میگیم انرژی هسته ای حق مسلم ماست
کره از ما بهتر بود . ولی ما اگر نیمی از تاکتیکمان را اجرا می کردیم دلمان نمی سوخت . تیم ما قفل شده بود. حالا منتظر خنده های ملایم کفاشیان هستیم!
.....هر چی وزیر راه استعفا داده، اینم میده!!
بدتر از بازي بچه ها ، گزارش آقاي خياباني بود...120 دقيقه تحت فشار بوديم اونوقت مي گفت بازي پاياپاي..اون هم با اون همه حاشيه هاي الكي كه به گزارش مي بنده
خوبه نگفته: خواست خدا بود که ببازیم والا ما تمام تلاشمان را کرده بودیم (همانند رئیس سازمان هوا....)
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی