پسر 17 ساله، قرباني باند تبهكاري

آنها با قمه مرا تهديد و با انتقال به بيابان‌هاي شهر كرج پس از آزار و اذيت از من فيلم غيراخلاقي تهيه كردند و پس از اين كه مرا بشدت كتك زدند، در حوالي خانه‌ام رها كردند. وقتي پي بردند قصد شكايت از آنها را دارم، فيلم غيراخلاقي را در محل منتشر كردند و حتي روز گذشته پدرم را تهديد به ربودن دوباره من كرده‌اند.
کد خبر: ۱۴۳۸۵۸
|
۰۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۵ 23 January 2011
|
3599 بازدید
جام‌جم: 5 عضو باندي كه در پوشش مشتري، صاحبان مغازه‌ها را تهديد و پس از تخريب وسايل، اموالشان را سرقت مي‌كردند، دستگير شدند.

اعضاي اين باند تبهكاري با ايجاد رعب و وحشت‌ ميان همسايگان خود در مشگين‌آباد كرج، پسر 17 ساله يكي از آنها را ربوده و فيلم غيراخلاقي تهيه شده از او را در ميان مردم‌شهر منتشر كردند.

چندي پيش مردي در شعبه هفتم بازپرسي دادسراي جنايي كرج از 5 مرد جوان به اتهام سرقت اموال مغازه‌اش و زخمي كردن كارگرش شكايت كرد. با تشكيل پرونده‌اي در اين ارتباط، با دستور بازپرس آقاياري تحقيقات ماموران آگاهي استان تهران آغاز شد.

شاكيان در دام سارقان

ماموران در تحقيق از شاكي و شاگرد وي، متوجه شدند سارقان فراري به عنوان مشتري وارد مغازه شده و پس از تخريب اموال مغازه با قمه و قداره، پول و اموال مغازه‌دار را به سرقت برده و هنگام فرار، شاگرد مغازه را نيز زخمي كرده‌اند.

ماموران با اطلاعاتي كه از شاكيان به دست آوردند، به‌چهره‌نگاري رايانه‌اي از آنها پرداختند.

در ادامه تحقيقات افراد ديگري هم با حضور در مركز پليس، شكايت‌هاي مشابهي ارائه كردند. بررسي اين شكايت‌ها نشان داد سارقان فراري به يك شيوه از مغازه‌داران سرقت كرده‌اند و تصاوير رايانه‌اي به دست آمده از آنها با هم مطابقت دارد. ماموران پس از بررسي آلبوم مجرمان و تاييد تصاوير از سوي مالباختگان، 5 نفر را در اين رابطه دستگير كردند.

اعتراف دزدان خشن

با انتقال متهمان به مركز پليس، آنها در بازجويي اعتراف كردند پس از آزادي از زندان باندي را تشكيل داده و به عنوان مشتري وارد مغازه‌هاي محله‌هاي مختلف كرج شده و با تخريب وسايل و ايجاد رعب و وحشت، پول و اموال را سرقت و در صورت مقاومت صاحبان مغازه‌ها، آنها را با قمه زخمي‌كرده‌اند.

در حالي كه متهمان به 50 فقره سرقت از مغازه‌ها اعتراف كرده‌ بودند، جستجو براي دستگيري همدستان فراري آنها ادامه پيدا كرد تا اين كه هفته گذشته مردي همراه پسر 17 ساله‌اش به مركز پليس استان تهران مراجعه و حادثه تلخي را كه براي فرزندش رقم خورده بود، بازگو كرد. شاكي به پليس گفت كه 5 نفر از افراد شرور محل زندگي‌اش، پسرش را ربوده و از او فيلم غيراخلاقي تهيه و در محله‌شان پخش كرده‌اند. نوجوان شاكي نيز در تحقيقات به پليس گفت: مجيد، همسايه‌مان كه از اراذل و اوباش محله است، يك هفته پيش همراه همدستانش مرا در حومه شهر ربود.

پخش بلوتوث سياه در شهر

شاكي يادآور شد: آنها با قمه مرا تهديد و با انتقال به بيابان‌هاي شهر كرج پس از آزار و اذيت از من فيلم غيراخلاقي تهيه كردند و پس از اين كه مرا بشدت كتك زدند، در حوالي خانه‌ام رها كردند. وقتي پي بردند قصد شكايت از آنها را دارم، فيلم غيراخلاقي را در محل منتشر كردند و حتي روز گذشته پدرم را تهديد به ربودن دوباره من كرده‌اند.

در پي شكايت اين نوجوان و پدرش، ماموران با تحقيق دراين ارتباط، متوجه شدند گفته‌هاي آنها صحت دارد و اين فيلم غيراخلاقي در شهر پخش شده است.

دستگيري 5 متهم شرور

ماموران در بررسي تصاوير رايانه‌اي از مجيد و 5 همدستش پي بردند آنها همان سارقان آزارگر تحت تعقيب پليس هستند. جستجوها ادامه يافت تا اين كه چند روز پيش مخفيگاه مجيد ـ‌ سركرده باند ـ و 4 نفر از همدستانش در مشگين‌آباد كرج شناسايي و دستگير شدند.

با انتقال متهمان به مركز پليس، آنها در بازجويي به مشاركت در 50 فقره سرقت‌هاي عادي و مقرون به آزار از مغازه‌داران سطح شهر كرج و ربودن پسرنوجوان و پخش فيلم غيراخلاقي تهيه شده از او از طريق بلوتوث در مشگين‌آباد كرج براي ايجاد رعب و وحشت ميان مردم اعتراف كردند.

بنابر اين گزارش، اعضاي اين باند با قرارقانوني روانه زندان شدند. تحقيقات از آنها براي دستگيري عضو فراري باند ادامه دارد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟