داستان باورنکردنی بی‌گناهی در قتل استاد زن

وی در برابر اینکه دختر خانواده در مواجهه حضوری اصرار بر قاتل بودن فرشاد داشته است ادعا کرد همه این سناریو یک دروغ و پاپوش است. در ادامه جلسه زن همسایه نیز در جایگاه قرار گرفت و گفت: در روز جنایت آیفون سالم بود و این پسر دروغ می‌گوید و قتل زیر سر وی است.
کد خبر: ۱۴۴۴۱۷
|
۰۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۵ 26 January 2011
|
7583 بازدید
وطن امروز: عامل جنایت در آپارتمان 44 برج شهرک گلستان که استاد زن را در برابر دیدگان دختر خردسالش به قتل رسانده است در جلسه محاکمه خود را بی‌گناه دانست. این مرد شیشه‌ای که شاگرد بنگاه مسکن بود داستان عجیبی در ادعای بی‌گناهی خود پیش روی 5 قاضی قرار داد که باورکردنی نبود.

ساعت 18 سی‌ام شهریورماه سال جاری ماموران کلانتری 141 شهران در جریان حمله خونینی به مادر و دختری در خانه‌شان واقع در طبقه 6 یک برج قرار گرفتند که مادر خانواده به طرز فجیعی به قتل رسیده و دختر 8 ساله‌اش با خونریزی شدید در گلو به بیمارستان انتقال یافته بود.

ماموران در صحنه جنایت وقتی پی بردند قربانی خاطره 33 ساله است و استاد یکی از دانشگاه‌های تهران بوده که می‌خواست برای گذراندن دوره دکترا به یکی از کالج‌های استرالیا برود در برابر ادعاهای عجیب زن همسایه قرار گرفتند که می‌گفت قاتل را می‌شناسم.

این زن که کتانی مردانه‌ای در دست داشت، گفت: در خانه‌مان بودم که شوهر خاطره با تلفن‌مان تماس گرفت، وی خیلی نگران بود و با بیان اینکه احتمال می‌دهد حادثه‌ای در خانه‌‌شان رخ داده باشد خواست سری به همسر و دخترش بزنم.

وی گفت: از شوهر قربانی شنیدم که در حال مکالمه تلفنی با خاطره بوده که ناگهان تماس قطع شده و هر چه به خانه‌شان زنگ می‌زند و موبایل همسرش را می‌گیرد کسی جوابگو نیست!

زن همسایه به کارآگاهان گفت: من بلافاصله از خانه خارج شدم و در حال بالارفتن از پله‌ها بودم که پسری جوان را آشفته و دستپاچه دیدم، به رفتارش شک کردم خواستم اجازه ندهم ساختمان را ترک کند که با مشت ضربه‌ای محکم به صورتم زد و پا به فرار گذاشت. وقتی بهادر پدر خانواده از زن همسایه مشخصات پسر فراری را شنید ادعا کرد که قاتل کسی جز فرشاد پسر مشاور املاک که در همان شهرک گلستان کار می‌کند، نیست.

زوج دانشگاهی که سفارش فروش خانه‌شان را در اختیار بنگاه مسکن گذاشته بودند به رفت‌وآمدهای این پسر 20 ساله اعتماد داشتند و احتمالا فرشاد با استفاده از همین آشنایی به طراحی توطئه‌ای دست زده است. بدین ترتیب کارآگاهان خود را به بنگاه مسکن رساندند و در برابر ادعاهای عجیب فرشاد قرار گرفتند که انگشت اتهام را به سوی وی نشانه می‌رفت.

این پسر جوان که اعتیاد به شيشه دارد بازداشت شد و پذیرفت به خاطر تهیه هزینه مواد دست به این جنایت زده است.

در دادگاه

در جلسه دادگاه که روز دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال جاری که در شعبه 113 دادگاه کیفری به ریاست قاضی محمد سلطان همت‌یار برگزار شد سوفیا 8 ساله به خاطر بهم‌ریختگی شرایط روحی و وحشتی که از عامل جنایت داشت در دادگاه حضور نیافت.

در ابتدای جلسه پس از درخواست اولیای دم مبنی بر مجازات مرگ برای فرشاد، عامل جنایت فجیع پشت تریبون دفاع قرار گرفت و به داستان‌سرایی عجیبی پرداخت.

وی با تاکید بر اینکه قاتل نیست همه اعترافات قبلی خود را دروغ دانست، وی گفت: من به خاطر تهیه مواد مخدر پول نداشتم و با پدرم سر همین موضوع اختلاف پیدا کردم. روز حادثه قرار بود یک مشتری به خانه این زن و شوهر دانشگاهی ببرم. وقتی به در مجتمع رسیدیم چون آیفون خراب بود از آن مشتری خواستم چرخی در شهرک بزند و سپس خودم به تنهایی به آپارتمان شماره 44 رفتم. در باز بود، وقتی وارد شدم جسد زن جواني را دیدم، بشدت ترسیده بودم.

می‌خواستم آنجا را ترک کنم که چشمم به مقداری پول افتاد. آنها را برداشته و در حالی که کتانی در دستهایم بود بیرون دویدم. همانجا بود که همسایه این خانواده را دیدم از ترس به او مشتی زدم و پا به فرار گذاشتم. من قاتل نیستم.

وی در برابر اینکه دختر خانواده در مواجهه حضوری اصرار بر قاتل بودن فرشاد داشته است ادعا کرد همه این سناریو یک دروغ و پاپوش است. در ادامه جلسه زن همسایه نیز در جایگاه قرار گرفت و گفت: در روز جنایت آیفون سالم بود و این پسر دروغ می‌گوید و قتل زیر سر وی است.

با توجه به تحقیقاتی که در آن سوفیا 8 ساله نیز ادعا کرده قاتل همان فرشاد است و تمام مدارک و دلایل علمی- پلیس در پرونده وجود دارد، 5 قاضی بزودی حکم مجازات این قاتل سنگدل را صادر خواهند کرد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟