دزدان مسلح در دام كشاورزان

ساعتي قبل با خودروام به مزرعه آمدم تا پدرم را به خانه ببرم. اما همين كه پدرم سوار شد ناگهان دو مرد افغان ناشناس كه سوار موتوسيكلت بودند كنار خودرو توقف كرده و ناگهان ترك‌نشين موتوسيكلت با اسلحه‌اي كه لابه‌لاي لباس‌هايش مخفي كرده بود به پدرم 3 گلوله شليك كرد. بعد هم ناكام از سرقت به سرعت متواري شدند.
کد خبر: ۱۴۶۶۰۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۳ 07 February 2011
|
3639 بازدید
ایران: دزداني كه در جريان سرقت ناكام از مزرعه ذرت يك كشاورز را هدف گلوله قرار داده بودند هنگام سرقت از مزرعه ديگري به دام افتادند.

شامگاه دوم آبان امسال مأموران كلانتري 170 كهريزك با اطلاع از يك درگيري مسلحانه در مزرعه ذرت بلافاصله راهي محل حادثه در جاده واوان – كهريزك شدند. آنها پس از مشاهده پيكر نيمه جان كمال‌الدين – كشاورز 67 ساله – كه در خودرو هدف 3 گلوله قرار گرفته بود او را به بيمارستان انتقال دادند كه وي با تلاش پزشكان از مرگ نجات يافت.

پسر مرد كشاورز كه شاهد صحنه بود نيز به مأموران گفت: ساعتي قبل با خودروام به مزرعه آمدم تا پدرم را به خانه ببرم. اما همين كه پدرم سوار شد ناگهان دو مرد افغان ناشناس كه سوار موتوسيكلت بودند كنار خودرو توقف كرده و ناگهان ترك‌نشين موتوسيكلت با اسلحه‌اي كه لابه‌لاي لباس‌هايش مخفي كرده بود به پدرم 3 گلوله شليك كرد. بعد هم ناكام از سرقت به سرعت متواري شدند.

پس از تشكيل پرونده با دستور بازپرس «دانشور» از شعبه هفتم دادسراي شهرستان ري گروهي از كارآگاهان مسئول تحقيق در اين‌باره شدند اما چندي بعد آنها دريافتند دزدان مسلح افغان هنگام سرقت از يك كشاورز ديگر به دام افتاده‌اند.

تبهكاران در بازجويي‌ها به چند فقره سرقت مسلحانه از مزارع منطقه اعتراف كردند.

بدين ترتيب با جمع‌آوري اين اطلاعات و تجميع پرونده‌هاي سرقت مسلحانه در شعبه دهم بازپرسي دادسرا، بازپرس وطن دوست آنها را با صدور قرار قانوني بازداشت كرد و در حال حاضر تحقيقات تخصصي از آنها ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟