اصغر یاکوزا و نوچه‌هایش در دام پلیس

در این راستا ماموران در یک معامله صوری برای خرید سلاح از متهمان به ارزش یک میلیون و 800 هزار تومان در حوالی خیابان سی متری جی، 4 تن از این افراد به نام‌های «اصغر»، «آرش»، «حامد» و «علی» را دستگیر و برای بررسی‌های بیشتر و انجام تحقیقات تکمیلی آنان را به کلانتری منتقل کردند.
کد خبر: ۱۴۷۰۸۸
|
۲۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۳ 09 February 2011
|
10154 بازدید
وطن امروز: اصغر یاکوزا و نوچه‌های شرورش در پایتخت دستگیر شدند.

سرهنگ «محسن خانچرلی» در این باره گفت: روز جمعه 8 بهمن‌ماه سال جاری ماموران کلانتری 129 جامی با کسب خبری مبنی برفعالیت چند دزد حرفه‌ای که علاوه بر تهیه و توزیع مواد مخدر، به فروش سلاح کمری نیز روی آورده‌اند، بلافاصله وارد عمل شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در این راستا ماموران در یک معامله صوری برای خرید سلاح از متهمان به ارزش یک میلیون و 800 هزار تومان در حوالی خیابان سی متری جی، 4 تن از این افراد به نام‌های «اصغر»، «آرش»، «حامد» و «علی» را دستگیر و برای بررسی‌های بیشتر و انجام تحقیقات تکمیلی آنان را به کلانتری منتقل کردند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد «اصغر» معروف به «یاکوزا» دارای سوابق سرقت، درگیری، شرارت و حمل شیشه است.

سرهنگ خانچرلی افزود: «آرش» نیز دارای سوابق زیادی در زمینه کیف‌قاپی بوده است و در سال 82 روانه زندان شده و با متهم ردیف اول که به جرم زورگیری در زندان بوده، آشنا شده است. این مقام مسؤول افزود: «حامد» نیز در بازجویی‌های به عمل آمده اقرار کرد که از بچگی با اصغر یاکوزا دوست بوده و «علی» نیز از همدستان «اصغر» است که هر چه او بگوید انجام می‌دهد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟