وزير بهداشت خبر داد:

احداث بيمارستان اختصاصي زنان در تهران

به گزارش ايسنا، مرضيه وحيد دستجردي در اين ديدار تصريح كرد:250 بيمارستان در کشور در حال ساخت است، علاوه بر اين بيمارستان‌ها، 210 بيمارستان ديگر را نيز وزارت مسکن و شهرسازي در کشور مي‌سازد.
کد خبر: ۱۴۹۳۷۸
|
۰۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۲ 20 February 2011
|
5776 بازدید
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در ديدار با آيت الله نمازي نماينده ولي فقيه در کاشان با نويد ساخت چند بيمارستان اختصاصي زنان در تهران، گفت: چون هم مردان و هم زنان خواهان تفکيک جنسيتي بيمارستان‌ها هستند، اين مهم در کشور در حال تحقق است.

به گزارش ايسنا، مرضيه وحيد دستجردي در اين ديدار تصريح كرد:250 بيمارستان در کشور در حال ساخت است، علاوه بر اين بيمارستان‌ها، 210 بيمارستان ديگر را نيز وزارت مسکن و شهرسازي در کشور مي‌سازد.

وي از تشکيل شوراي عالي اخلاق پزشکي در اين وزارتخانه خبر داد و گفت: در اين شورا استادان بزرگ اخلاق پزشکي کشور عضو هستند.

دستجردي همچنين در بازديد از طرح‌هاي بهداشتي درماني شهرستان کاشان از نهايي شدن تشکيل سازمان غذا و دارو خبر داد و گفت: اين طرح پس از حدود 4ماه کارشناسي، به معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهوري ارائه شده است.

وي افزود: سازمان غذا و دارو در صورت موافقت کتبي معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور تشکيل مي‌شود.

وزير بهداشت همچنين گفت: اگر روند اجراي طرح‌هاي بهداشتي و درماني، مشارکت خيران سلامت و بيمارستان‌هاي در دست ساخت کاشان به سرعت کنوني پيش برود بر اساس سطح‌بندي، اين شهرستان تا سال 1393 کمبود تخت بيمارستاني نخواهد داشت.

دستجردي شاخص مرگ و مير نوزادان در کشور را 12 مورد از يک هزار تولد اعلام کرد و گفت: با توجه به امکانات و تجهيزات بهداشتي و درماني کاشان، ميزان مرگ و مير نوزادان در اين شهرستان 9 و 98 صدم نفر در هر يک هزار تولد است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني دولت، وزير بهداشت با بيان اين که دانشگاه علوم پزشکي کاشان براي ارتقا به دانشگاه تيپ يک کشور مستعد است، افزود: خوشبختانه اين دانشگاه به لحاظ توانايي اعضاي هيئت علمي، تلاش صد چندان مسئولان و مديران و داشتن 9 رشته تخصصي و تربيت نيروهاي دستياري مي تواند ظرفيت تاسيس همه رشته‌هاي پزشکي را پيدا کند.

به گفته وي رسيدن و تحقق به چنين مرحله‌اي و برخورداري از همه تخصص هاي لازم براي کاشان در سالهاي بسيار کوتاهي پيش‌بيني مي‌شود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟