توطئه سياه 6 ابليس بيابان

زن جوانی با مراجعه به پليس آگاهي اظهار كرد مدتي است با جوانی به نام «سياوش» آشنا شده‌ام که او در اين مدت با حرف‌هاي واهي و وعده وعيدهاي خيالي مرا اغفال کرده است. او روزی با چرب زباني مرا به خارج از شهر برد و در بيابان‌هاي اطراف 5 نفر از دوستانش به او ملحق شدند و با توسل به زور مرا مورد آزار و اذيت قرار دادند
کد خبر: ۱۵۱۳۱۸
|
۱۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۴ 02 March 2011
|
4386 بازدید
وطن امروز: 6 شیطان زن جواني را ربوده و او را تسلیم نیت شوم خود کردند.

سرهنگ حيدري، رئيس پليس آگاهي استان فارس در توضيح اين پرونده گفت: زن جوانی با مراجعه به پليس آگاهي اظهار كرد مدتي است با جوانی به نام «سياوش» آشنا شده‌ام که او در اين مدت با حرف‌هاي واهي و وعده وعيدهاي خيالي مرا اغفال کرده است. او روزی با چرب زباني مرا به خارج از شهر برد و در بيابان‌هاي اطراف 5 نفر از دوستانش به او ملحق شدند و با توسل به زور مرا مورد آزار و اذيت قرار دادند، براین اساس كارآگاهان رسيدگي به موضوع را در دستور كار قرار دادند.

وي گفت: كارآگاهان ابتدا با انجام چهره‌نگاري، چهره فرضي متهمان را ترسيم و با انجام اقدامات اطلاعاتي يكي از متهمان به هويت «سياوش» را شناسايي و دستگير كردند و براي تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي انتقال دادند.

رئيس پليس آگاهي فارس افزود: در بازجويي‌هاي انجام شده متهم كه ابتدا منكر ارتكاب هر گونه ايجاد ضرب و شتم و تجاوز بود با توجه به دلايل و مدارك مستند ديگر راهي جز‌ بيان حقيقت نداشت و به بزه خود با همدستي 5 تن ديگر به نام‌هاي «كيانوش»، «كورش»، «فرخ»، «اروج» و «داريوش» اعتراف كرد كه يكي از آنان دستگير شد.

حيدري افزود: با اعترافات متهمان، پرونده‌ تكميل و آنان با صدور قرار قانوني روانه زندان شدند و تلاش براي دستگيري دیگر متهمان ادامه دارد.

وي با بيان اينكه مجرمان مي‌دانند كه افراد از ترس آبرو كمتر به پليس مراجعه مي‌كنند و به اعمال مجرمانه خود ادامه مي‌دهند، گفت: حادثه‌ديدگان بايد بدانند كه هرگونه اطلاعاتي را كه در اين زمينه به پليس ارائه مي‌كنند، كاملا محرمانه باقي خواهد ماند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟