محا كمه ويژه قاتلان پسر مرد طلا فروش

همسرم در كنار خانه مرد طلافروش ـ شاكي ـ مغازه‌فروش لوازم خانگي داشت. يك روز كه درباره وضع مالي خانواده مرد طلافروش صحبت مي‌كرد نقشه آدم‌ربايي به سرم زد. بنابراين موضوع را با برادرم در ميان گذاشته و قرار نقشه ربودن پسر 16 ساله را در مسير مدرسه به خانه طراحي و اجرا كرديم.
کد خبر: ۱۵۲۶۹۷
|
۱۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۹ 09 March 2011
|
3824 بازدید
|
۲
ایران: دو برادر كه در جريان گروگانگيري مرگبار پسر نوجواني را از پا درآورده بودند با دستور ويژه رئيس قوه قضائيه صبح پنجشنبه به صورت علني و در وقت فوق‌العاده در دادگستري شهرستان دزفول محاكمه مي‌شوند.

پرونده اين جنايت هولناك از 11 دي امسال همزمان با شكايت مرد طلافروشي كه از ناپديد شدن مرموز پسر 16 ساله‌اش خبر مي‌داد، در دستور كار تيم پليس آگاهي قرار گرفت. چند ساعت بعد از شروع تحقيقات، مرد ناشناسي تلفني با مرد طلافروش‌ تماس گرفت و از ربوده شدن پسرش خبر داد. بعد هم براي آزادي‌ او 500 ميليون تومان پول نقد خواست. اين در حالي بود كه گروگانگيران پس از چند تماس مبلغ مورد نظر را به 280 ميليون تومان كاهش دادند اما با اين وجود در محل قرار حاضر نشدند.

34 روز پس از گروگانگيري كور، كارآگاهان با رديابي‌هاي تخصصي آدم‌ربايان را شناسايي و دستگير كردند. دو برادر نيز پس از 9 روز لب به اعتراف گشوده و جزئيات جنايت هولناك را فاش كردند.

طراح اصلي گروگانگيري به كارآگاهان گفت: همسرم در كنار خانه مرد طلافروش ـ شاكي ـ مغازه‌فروش لوازم خانگي داشت. يك روز كه درباره وضع مالي خانواده مرد طلافروش صحبت مي‌كرد نقشه آدم‌ربايي به سرم زد. بنابراين موضوع را با برادرم در ميان گذاشته و قرار نقشه ربودن پسر 16 ساله را در مسير مدرسه به خانه طراحي و اجرا كرديم. وقتي به مخفيگاهمان رسيديم چشمانش را باز كرديم كه بلافاصله مرا شناخت چرا كه مرا در مغازه همسرم ديده بود. پس براي اين‌كه هويتمان فاش نشود بايد او را مي‌كشتيم.

به گفته قاضي افتخاري ـ‌ معاون قاضي دادگستري استان خوزستان ـ دو برادر جسد را دو روز بعد از گروگانگيري به رودخانه انداخته بودند كه بلافاصله كشف شده بود .

قاضي الفت ـ رئيس كل دادگستري استان ـ نيز دستور رسيدگي سريع به پرونده را صادر كرد. دادستان دزفول هم در كمتر از سه روز با صدور كيفرخواست پرونده را براي محاكمه به دادگاه كيفري استان خوزستان فرستاد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
خواهش می کنم درج کن تا شاید مسئولین ببینن
داخل خوزستان به ویژه و به ویژه کلان شهر اهواز این اتفاق عادیه در حد یک دزدی
اگر تجربه خواستید که چیکار کنید در خدمتیم
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟