طوطی دست‌آموز خیانت شوهر را فاش کرد!

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده با ادعای اینکه طوطی خانگی آنها از رابطه‌ پنهانی شوهرش با زنی دیگر صحبت کرده است، تقاضای طلاق داد.
کد خبر: ۱۵۳۱۳۳
|
۲۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۳ 12 March 2011
|
7568 بازدید
وطن امروز: زنی با مراجعه به دادگاه خانواده با ادعای اینکه طوطی خانگی آنها از رابطه‌ پنهانی شوهرش با زنی دیگر صحبت کرده است، تقاضای طلاق داد.

این زن با حضور در شعبه‌ 240 دادگاه خانواده اظهار کرد: مطمئنم زمانی که به مسافرت نزد خانواده‌ام رفته‌ام، همسرم با زن دیگری رابطه داشته است چون وقتی از مسافرت بازگشتم، طوطی دست‌آموزمان این موضوع را فاش کرد.

وی ادامه داد:‌ پرنده‌مان دائما عبارتی را تکرار می‌کرد که از مکالمات تلفنی مخفیانه شوهرم با زنی دیگر شنیده بود. در این‌باره تحقیقاتی را انجام دادم و متوجه شدم شوهرم به من خیانت کرده است.

مرد جوان نیز که در دادگاه حضور داشت، گفت: من هرگز به همسرم خیانت نکرده‌ام. او دچار توهمات مالیخولیایی شده است و به خاطر حرف‌های یک طوطی دارد زندگی‌مان را خراب می‌کند.

این در حالی است که زن جوان مدارک معتبری نیز برای اثبات ادعای خود به رئیس دادگاه ارائه کرد و این امر، مرد را به سکوت واداشت.

در پی اصرار زن جوان به جدایی و بخشیدن 700 سکه بهار آزادی در ازای صدور حکم طلاق، رئیس دادگاه حکم طلاق این زوج جوان را که یک سال از ازدواجشان می‌گذشت، صادر کرد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟