کلاهبرداری به شیریني عسل

با تلاش ماموران اين يگان‌، عسل‌هاي موضوع پرونده كشف و به صاحب اصلي تحويل داده شد. در اقدامي ديگر توسط نيروي انتظامي استان اردبيل، تعدادي قاچاقچي مواد مخدر دستگير شده و 5 كيلوگرم ترياك كشف شد.
کد خبر: ۱۵۳۳۷۶
|
۲۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۴ 13 March 2011
|
4050 بازدید
وطن امروز: رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان اردبيل از دستگيري 2 كلاهبردار حرفه‌اي اينترنتي در مركز استان اردبيل خبر داد.

صابر بابازاده اظهار داشت: ماموران عملياتي اين يگان در راستاي رسيدگي به يك فقره پرونده كلاهبرداري 4 تن عسل كه طرفين معامله از طريق اينترنت با هم آشنا شده بودند وارد عمل شده و اقدامات گسترده‌اي را در اين باره آغاز كردند.

وي افزود: به دنبال پيگيري اين پرونده با تلاش شبانه‌روزي ماموران پلیس، 2 كلاهبردار حرفه‌اي اينترنتي شناسايي و دستگير شده و مورد تحقيق و بازجويي قرار گرفتند.

رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان اردبيل خاطرنشان كرد: كلاهبرداران كه ابتدا منكر هرگونه كلاهبرداري بودند در مواجهه با دلايل و مدارك قانوني لب به سخن گشوده و به كلاهبرداري و خريد 4 تن عسل در ازای ارائه چك بي‌محل اعتراف كردند.

بابازاده ادامه داد: با تلاش ماموران اين يگان‌، عسل‌هاي موضوع پرونده كشف و به صاحب اصلي تحويل داده شد. در اقدامي ديگر توسط نيروي انتظامي استان اردبيل، تعدادي قاچاقچي مواد مخدر دستگير شده و 5 كيلوگرم ترياك كشف شد.

به گفته رئیس پلیس بيله‌سوار، ماموران مبارزه با مواد مخدر به دنبال دريافت گزارش‌هاي مردمي از تحرك تعدادي قاچاقچي در امر تهيه و توزيع مواد مخدر در منطقه موفق شدند 3 تن از قاچاقچيان را دستگير و از آنان مقدار 5 كيلو‌گرم ترياك كشف كنند.

محمد نمازي تصريح كرد: در اين عمليات يك دستگاه پژو RD و 2 گوشي تلفن همراه كه در امر تهيه و توزيع مواد مخدر به كار گرفته شده بود، توقيف شد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟