مصرف قرص روانگردان از سوي مرد عنكبوتي

پس از مصرف قرص‌ها دچار توهم شدم و گمان مي‌كردم مرد عنكبوتي شده‌ام و مي‌توانم از خانه طبقات مجتمع بالا و پايين بپرم. در همين موقع ديوانه‌وار از خانه خارج شده و به حياط مجتمع رفتم. دقايقي بعد در حال بالا رفتن از پله‌هاي اضطراري متوجه باز بودن پنجره خانه همسايه شدم.
کد خبر: ۱۵۶۶۳۷
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۰ 06 April 2011
|
3499 بازدید
جام‌جم: پسر جواني كه پس از مصرف قرص‌هاي روانگردان دچار توهم شده و خود را مرد عنكبوتي تصور مي‌كرد، به اتهام ورود به خانه همسايه دستگير شد.

چند شب پيش مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تهران تماس گرفت و از ورود غيرقانوني پسر همسايه به خانه‌اش خبر داد.

دقايقي بعد ماموران با حضور در محل حادثه كه طبقه دوم يك مجتمع مسكوني در غرب تهران بود، مشاهده كردند اثاثيه منزل به هم ريخته و پسري جوان بي‌هوش در اتاق نشيمن افتاده است.

پسر جوان به بيمارستان انتقال يافت و مرد صاحبخانه نيز در مركز پليس حاضر شد.

مرد بي‌هوش آشنا بود

شاكي به پليس گفت: من و خانواده‌ام پس از بازگشت از مهماني متوجه به هم ريختگي خانه و حضور پسر همسايه شديم. نمي‌دانم اين جوان چگونه و به چه علتي وارد خانه‌ام شده است. با تشكيل پرونده‌اي در اين رابطه، متهم به كلانتري منتقل و بازجويي شد.

مصرف قرص‌هاي روانگردان دردسرساز شد

پسر جوان در اظهاراتش به پليس گفت: براي درمان ناراحتي عصبي‌ام قرص مصرف مي‌كردم تا اين كه در بوستان با جواني به نام وحيد دوست شدم.

متهم جوان افزود: وحيد با اطلاع از بيماري‌ام، قرصي را به من داد تا بهبود يابم. غافل از اين كه قرص‌ها مواد روانگردان هستند. او هر چند وقت يك بار قرصي به من مي‌داد كه با مصرف آن ساعت‌ها در توهم به سر مي‌بردم.

متهم يادآور شد: شب حادثه وحيد به خانه‌مان آمد. پس از خوردن شام سرم درد مي‌كرد كه او 2 بسته قرص به من داد و گفت اگر همه آنها را با هم مصرف كنم، بيماري‌ام كاملا بهبود مي‌يابد.

پسر جوان در دام ارواح خيالي

پسر جوان اضافه كرد: پس از مصرف قرص‌ها دچار توهم شدم و گمان مي‌كردم مرد عنكبوتي شده‌ام و مي‌توانم از خانه طبقات مجتمع بالا و پايين بپرم. در همين موقع ديوانه‌وار از خانه خارج شده و به حياط مجتمع رفتم. دقايقي بعد در حال بالا رفتن از پله‌هاي اضطراري متوجه باز بودن پنجره خانه همسايه شدم.

متهم يادآور شد: صداهايي به گوشم مي‌رسيد كه به من مي‌گفت بايد وارد اين خانه شوي وگرنه ارواح تو را مي‌كشند از ترس وارد آنجا شدم. به هر كجا نگاه مي‌كردم، ارواح را مي‌ديدم. براي فرار از چنگال آنها اثاثيه خانه را به طرفشان پرت مي‌كردم و فرياد مي‌زدم.

متهم يادآور شد: آنقدر فرياد زدم كه بي‌هوش شدم. باور كنيد نمي‌خواستم آسيبي به خانه همسايه برسد و تقاضاي بخشش دارم. بنابراين گزارش، براي متهم جوان قرار قانوني صادر شد. تحقيقات تكميلي در اين باره ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟