در ادامه گفت‌وگوهاي صلح؛

مركل و نتانياهو امروز در برلين ديدار مي‌كنند

نتانياهو شب گذشته در شرايطي اسرائيل را به مقصد اروپا ترك كرد كه اين سفر از ديد روزنامه‌نگاران اسرائيلي از اهميت ويژه‌اي برخوردار است چه از لحاظ توسعه روابط آلمان و اسرائيل و چه از اين نظر كه اين سفر، نخستين سفر نتانياهو پس از رسوايي هاي مالي وي در سفرهاي لوكس است.
کد خبر: ۱۵۶۹۳۱
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۱ 07 April 2011
|
2850 بازدید
امروز نخست‌وزير رژيم صهيونيستي در سفر به آلمان، ضمن ديدار با صدراعظم اين كشور درباره ادامه روند گفت وگوهاي سازش و شهرك‌سازي رايزني خواهد كرد.

به گزارش فارس، به نقل از روزنامه آلماني «فرانكفورترآلگماينه»، «بنيامين نتانياهو» در حالي امروز با «آنجلا مركل» ديدار مي‌كند كه اميد دارد، آلمان در ادامه گفت‌وگوهاي صلح از اسرائيل حمايت كند.

بر پایه اين گزارش، نتانياهو شب گذشته در شرايطي اسرائيل را به مقصد اروپا ترك كرد كه اين سفر از ديد روزنامه‌نگاران اسرائيلي، از اهميت ويژه‌اي برخوردار است؛ چه از لحاظ گسترش روابط آلمان و اسرائيل و چه از اين نظر كه اين سفر، نخستين سفر نتانياهو پس از رسوايي هاي مالي وي در سفرهاي لوكس است.

اسرائيل همچنين از رويكرد آلمان در شوراي امنيت سازمان ملل متحد، مبني بر انتقاد از ادامه روند شهرك‌سازي در قدس غربي ناخرسند است كه اين موضوع به همراه رويكرد دو طرف درباره برنامه هسته اي ايران، از ديگر محورهاي گفت وگوي مركل و نتانياهو خواهد بود.

آخرين بار نزدیک دو ماه پيش، مركل در سفري به بيت‌المقدس با نتانياهو ديدار كرده بود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟