امارات کربلای جدید را می‌سازد

بخش بزرگ و اصلی که در آن 39 هزار واحد مسکونی و 35 مسجد و 70 مدرسه و هشت ساختمان اداری دولتی و 1200 اتاق هتلی ساخته می‌شود. هدف اصلی ما به پایان رساندن هرچه سریع تر این بخش است.
کد خبر: ۱۶۳۷۷۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۱ 10 May 2011
|
22879 بازدید
|
۴
مسئولان شهر کربلای معلی تصمیم گرفته‌اند طی طرحی عظیم، این شهر را توسعه و گسترش بدهند.

به گزارش شیعه آنلاین، بر پایه اخبار دریافتی از شهر کربلا، قرار است یک شرکت اماراتی به نام «شرکت ملی سرمایه گذاری امارات» اجرای این طرح توسعه‌ای را در دست گیرد.

گفته می‌شود ارزش این طرح بیش از 30 میلیارد دلار است و در صورت پایان یافتن یک شهر کوچک و جدیدی در حاشیه شهر کربلا ساخته خواهد شد.

در همین راستا «احمد خلف» مدیر دفتر شعبه «شرکت ملی سرمایه گذاری امارات» در کربلا طی اظهاراتی در این باره گفت: این طرح در دو بخش اجرا خواهد شد. بخش بزرگ و اصلی که در آن 39 هزار واحد مسکونی و 35 مسجد و 70 مدرسه و هشت ساختمان اداری دولتی و 1200 اتاق هتلی ساخته می‌شود. هدف اصلی ما به پایان رساندن هرچه سریع تر این بخش است.

وی در ادامه افزود: ما در اجرای این طرح شرکت‌های سرمایه گذاری داخلی و خارجی را نیز دخیل کرده و حاضریم از آنان در بخش‌های مختلف استفاده کنیم. کما اینکه تا به این لحظه با تعداد زیادی از شرکت‌ها که در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند قرارداد بسته ایم تا در بخش‌های مختلف ما را یاری کنند و گوشه‌ای از کار را در دست گیرند.

«احمد خلف» همچنین گفت: این شهر جدید بر 9 قسمت تقسیم شده که هر قسمت از آن نام یکی از فرزندان امام حسین (ع) را خواهد داشت. در حال حاضر اقدامات زیرساختی این شهر مانند لوله کشی و برق کشی آن در حال انجام است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۰
ایرانیها پول خرج میکنند.شرکت اماراتی درامد کسب میکند.این دیگه نوبره عراق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۰
جالبه از یک طرف شیعیان بحرین را میکشند از طرف دیگه کربلا را میسازند
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟