پيگيري جدي مرگ بحث‌برانگيز يك اسكي باز

طبق اين دستور پرسنل مجموعه توچال موظف به پاسخگويي به اين سوال شده‌اند كه چرا برادرم چندين ساعت پس از حادثه ميان يخ‌ها مانده است؟
کد خبر: ۱۶۷۰۲۴
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۳ 26 May 2011
|
4068 بازدید
تهران امروز: ايوب چومي راد برادر مرحوم موسي چومي راد كه زمستان سال گذشته بر اثر يك حادثه در توچال جان خود را از دست داد از احضار متهم پرونده به دادسراي جنايي خبر داد.

وي با بيان اينكه قاضي عموزاد بازپرس شعبه 12 دادسراي جنايي دستورات خوبي را درباره پيگيري قاطعانه اين پرونده صادر كرده است افزود: طبق اين دستور پرسنل مجموعه توچال موظف به پاسخگويي به اين سوال شده‌اند كه چرا برادرم چندين ساعت پس از حادثه ميان يخ‌ها مانده است؟

وي افزود: به دستور قاضي احضاريه‌اي به خانه متهم اين پرونده كه برخورد وي با برادرم سبب ساز مرگ وي شد ارسال شده و قرار است در صورت بي‌توجهي وي به اين احضاريه حكم جلب وي صادر شود.

وي كه پيش از اين گفته بود كاركنان مجموعه توچال پس از اين حادثه مانع از ورود وي به مجموعه مي‌شوند افزود بعد از صدور حكم چندين بار با حكم قضايي به اين مجموعه رفت و آمد كرده‌ام و قاضي نيز به من گفته مجموعه توچال چنين حقي را در منع كردن رفت و آمد شما به آن مجموعه ندارد. گفتني است موسي چومي راد، اهل گنبد كاووس و 28 ساله روز 3 دي ماه سال گذشته بر اثر برخورد با يك اسكي باز روي پيست توچال مجروح و پس از چند ساعت كه به بيمارستان انتقال داده شد در گذشت.

حميد رضا خالدي سخنگوي مجموعه فرهنگي ورزشي توچال همان روز علت فوت اين اسكي باز را ايست قلبي ذكر كرد و مدعي شد پيش از اين نيز پزشكان متوفي را از رفتن به ارتفاعات منع كرده بودند.

اما گزارش پزشكي قانوني خلاف بودن اين ادعا را برملا ساخت چرا كه علت مرگ توسط متخصصان اين مركز سرمازدگي اعلام شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟