2 مرد قرباني دسيسه زن جنايتكار

من و همسرم اختلاف شديدي با هم داشتيم. هر روز هم اختلاف‌هايمان بيشتر مي‌شد. يك روز كه براي خريد از خانه بيرون رفته بودم با پسر جواني به نام «امير» آشنا شدم. وقتي پس از چند ديدار به من ابراز علاقه كرد و با حرف‌هايش فريبم داد تصميم به ازدواج گرفتيم اما همسرم سد راه خوشبختي‌مان بود
کد خبر: ۱۷۲۸۹۶
|
۰۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۹ 25 June 2011
|
5197 بازدید
ایران: زن خيانتكار كه براي كشتن شوهرش تيرانداز حرفه‌اي اجير كرده بود پس از دستگيري جزئيات جنايت هولناك را فاش كرد.

عصر پنجشنبه 19 خرداد 90 كارآگاهان پليس آگاهي اهواز از تيراندازي مرگبار در يكي از خيابان‌هاي اين شهر باخبر شدند. تيم جنايي پس از حضور در محل حادثه با جسد «حميد» - 31 ساله – روبه‌رو شدند كه با شليك گلوله از پا درآمده بود.مأموران در تحقيق از شاهدان دريافتند مقتول سوار بر موتوسيكلتش بوده كه از سوي سرنشينان يك دستگاه پژو هدف گلوله قرار گرفته است. پس از بررسي‌هاي مقدماتي و با توجه به نحوه قتل، كارآگاهان احتمال دادند «حميد» قرباني انتقامي كور شده است بنابراين تحقيقات تخصصي در اين شاخه تمركز يافت.

از سوي ديگر اظهارات متناقض همسر 23 ساله مقتول نيز شك مأموران را برانگيخت، چراكه زن جوان با طرح ادعاهاي واهي سعي مي‌كرد مسير تحقيقات را تغيير دهد.

همچنين وقتي در شاخه ديگر تجسس‌ها كارآگاهان دريافتند «سميرا» با پسر جواني رابطه پنهاني دارد وي را بازداشت كردند. مظنون شماره يك در نخستين بازجويي‌ها منكر هرگونه ارتباط با پسر غريبه شد اما در ادامه چاره‌اي جز بيان حقيقت نديد و لب به اعتراف گشود.

«من و همسرم اختلاف شديدي با هم داشتيم. هر روز هم اختلاف‌هايمان بيشتر مي‌شد. يك روز كه براي خريد از خانه بيرون رفته بودم با پسر جواني به نام «امير» آشنا شدم. وقتي پس از چند ديدار به من ابراز علاقه كرد و با حرف‌هايش فريبم داد تصميم به ازدواج گرفتيم اما همسرم سد راه خوشبختي‌مان بود چراكه او طلاقم نمي‌داد. به همين خاطر با طرح نقشه‌اي «امير» كه تيرانداز ماهري بود با شليك گلوله شوهرم را از پا درآورد.»

سرهنگ محسني – رئيس پليس آگاهي استان خوزستان – با اشاره به اين خبر گفت: در پي اعتراف‌هاي زن جوان، كارآگاهان همدست وي را نيز در عملياتي غافلگيرانه دستگير كردند.

«امير» وقتي در جريان افشاي راز جنايت قرار گرفت به مأموران گفت: «سميرا هميشه از بدرفتاري‌هاي شوهرش گلايه مي‌كرد و با حرف‌هاي فريبنده‌اش اغفالم كرد. او وقتي دريافت به او علاقه‌مند شده‌ام و در تيراندازي تبحر دارم كشتن همسرش را تنها شرط ازدواج اعلام كرد. ابتدا مخالفت كردم اما به خاطر او با وسوسه‌هايش فريب خورده و روز حادثه با شليك گلوله شوهرش را كشتم!»

به گفته سرهنگ محسني، دو متهم پس از اعتراف به قتل با قرار قانوني روانه زندان شدند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟