سرقت مسلحانه بدون وسليه نقليه

روزگذشته فردي مسلح وارد يک مغازه طلافروشي در شهريار شده و قصد سرقت طلا و جواهرات موجود در طلافروشي را داشت که با مقاومت فروشنده مواجه مي‌شود و در همين هنگام سارق که مجهز به يک قبضه سلاح کمري بود، با استفاده از اسلحه و تهديد و ارعاب فروشنده، 188 گرم طلا رابه سرقت مي‌برد.
کد خبر: ۱۷۲۹۱۰
|
۰۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۱ 25 June 2011
|
6881 بازدید
تهران امروز: یک سارق مسلح طلافروشي دستگير و 188 گرم طلاي مسروقه از وي کشف و ضبط شد.

سرهنگ «خيرخواهان» در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي دريافت گزارش‌هاي مردمي از طريق مرکز فوريتهاي پليسي 110 مبني بر يک مورد سرقت مسلحانه از طلافروشي پيگيري موضوع در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وي در ادامه در خصوص جزئيات اين خبر اظهار داشت: روزگذشته فردي مسلح وارد يک مغازه طلافروشي در شهريار شده و قصد سرقت طلا و جواهرات موجود در طلافروشي را داشت که با مقاومت فروشنده مواجه مي‌شود و در همين هنگام سارق که مجهز به يک قبضه سلاح کمري بود، با استفاده از اسلحه و تهديد و ارعاب فروشنده، 188 گرم طلا رابه سرقت مي‌برد.

سارق مسلح طلافروشي که هيچ‌گونه وسيله نقليه‌اي براي فرار نداشت پس از سرقت طلا، پياده در ميان جمعيت شروع به فرار مي‌کند که همزمان با فرار وي فروشنده طلافروشي بلافاصله پس از وقوع سرقت موضوع را به مرکز فوريتهاي پليسي 110 گزارش مي‌دهد.

سرهنگ «خيرخواهان» در تکميل اين خبر گفت: ماموران انتظامي کلانتري 11 مرکزي پس از دريافت گزارش، با توجه به حساسيت موضوع به محل حادثه اعزام و با برقراري طرحهاي مهار و ايست و بازرسي در نقاط منتهي به خيابان اصلي شهريار، سارق مسلح طلافروشي را در کمتر از 20 دقيقه دستگير و به کلانتري منتقل مي‌کنند.

«خيرخواهان» افزود: متهم پس از دستگيري در بازجويي‌هاي پليسي، پس از اعتراف به سرقت از طلافروشي علت اصلي سرقت را اعتياد به مواد مخدر عنوان کرد. متهم پس از دستگيري و تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد و از آنجا با قرار وثيقه 150 ميليون توماني روانه زندان شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟