زن سالخورده شوهرش را با آجر كشت

در مرحله ديگري از تحقيقات معلوم شد، روز حادثه نيز همسايه‌ها با شنيدن صداي كمك‌خواهي و ناله‌هاي مرد صاحبخانه به خانه‌اش مراجعه كرده‌اند اما زن صاحبخانه مانع ورود همسايه‌ها به منزلش شده است.
کد خبر: ۱۷۴۵۳۱
|
۱۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۱ 03 July 2011
|
4208 بازدید
جام جم: زن سالخورده كه در پي مشاجره خانوادگي، شوهرش را با آجر كشته بود، از سوي كارآگاهان جنايي پليس آگاهي مشهد دستگير شد.

چند روز پيش مردي با پليس 110 مشهد تماس گرفت و از قتل مرد سالخورده همسايه‌اش خبر داد.كارآگاهان جنايي با اعزام به محل حادثه ـ در بلوار توس ـ مشاهده كردند، مرد صاحبخانه بر اثر ضربه به سر كشته شده و همسرش نيز در كنار وي ايستاده و گريه مي‌كند.

با هماهنگي قضايي، جسد مرد سالخورده به پزشكي قانوني و همسرش به عنوان تنها مظنون پرونده به پليس آگاهي مشهد منتقل شد.

زن سالخورده در بازجويي‌هاي پليسي اظهارات متناقضي را بيان كرد. به اين ترتيب ماموران با حضور دوباره در محل حادثه و تحقيق از همسايه‌ها متوجه شدند مقتول و همسرش با هم اختلاف داشته‌اند و بارها صداي مشاجره آنها را شنيده‌اند. در مرحله ديگري از تحقيقات معلوم شد، روز حادثه نيز همسايه‌ها با شنيدن صداي كمك‌خواهي و ناله‌هاي مرد صاحبخانه به خانه‌اش مراجعه كرده‌اند اما زن صاحبخانه مانع ورود همسايه‌ها به منزلش شده است.

با مشخص شدن اين موضوع، زن سالخورده در تحقيقات بعدي به قتل همسرش اعتراف كرد. وي گفت: از چندي پيش با شوهرم اختلاف داشتم و او به خانواده‌ام ناسزا مي‌گفت.

وي افزود: دعوا و اختلاف‌هايمان همچنان ادامه داشت تا اين كه روز حادثه به خانواده‌ام ناسزا گفت و من نيز عصباني شدم و به سويش حمله كردم. زن سالخورده اضافه كرد: پس از مشاجره سراسيمه به حياط خانه رفتم و با برداشتن يك آجر آن را به سر شوهرم كوبيدم و زماني به خود آمدم كه متوجه شدم او جان باخته است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟