مرد خواب آلود زنش را كشت

اين مرد پس از مدتي اعتراف كرد كه پس از بازگشت از محل كار همسرش مانع از خوابيدن او شده و به صورت مداوم او را از خواب بيدار مي‌كرد به همين دليل، او را خفه كرده و به قتل رسانده است.
کد خبر: ۱۷۵۴۷۶
|
۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۷ 07 July 2011
|
7081 بازدید
قدس: مقامات پليس امريكا از دستگيري مردي خبر دادند كه همسرش را تنها به دليل اينكه او را از خواب بيدار و آشفته كرده بود، به قتل رسانده است.

«رونالد استالبرگ» 47 ساله پس از دستگيري به ماموران پليس گفته بود كه پس از بازگشت از شيفت شب كارخانه با جسد همسرش مواجه شده است، اما ماموران پس از بازرسي و بازجويي‌هاي اصلي به اين نكته دست يافتند كه مقتوله توسط همسرش به قتل رسيده است.

رييس پليس دپارتمان پليس منطقه «ورنون هيلز» در ايالت «ايلينويز» امريكا در مصاحبه‌يي با روزنامه ديلي‌ميل يادآور شد: اين مرد پس از مدتي اعتراف كرد كه پس از بازگشت از محل كار همسرش مانع از خوابيدن او شده و به صورت مداوم او را از خواب بيدار مي‌كرد به همين دليل، او را خفه كرده و به قتل رسانده است.

اين مقام مسوول دپارتمان پليس ايالت «ايلينويز» نيز در ادامه خاطرنشان كرد: در صورت اثبات جرم، اين مرد به 20 تا 60 سال حبس محكوم مي‌شود. متهم با قرار وثيقه سه ميليون دلاري روانه زندان شده است.

براساس گزارش رسانه‌هاي رسمي امريكا روز گذشته اين مرد به دليل اينكه از تميز كردن سلولش سر باز زده بود، توسط مقامات مربوط به چند روز حبس در سلول انفرادي محكوم شده بود.و تلاش‌ها براي يافتن جسد وي بي‌نتيجه مي‌ماند. با اين حال، دلفين‌ها جسد اين مرد را به ساحل بازگرداندند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟