شکلات‌هایی برای سرقت جواهرات کودکانه

از دخترم شنیدم زن یک شکلات به وی داده و بوسش کرده و گردنبندش را باز کرده و سریع از مغازه بیرون رفته است. دادیار رضوانفر از شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران، پس از شنیدن این سرقت ماهرانه به تیمی از پایگاه 7 پلیس آگاهی ماموریت داد تا زن سارق را بازداشت کنند.
کد خبر: ۱۸۰۶۷۰
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۰ 01 August 2011
|
3725 بازدید
وطن امروز: زن تبهکار در بازارچه‌های جنوب تهران پرسه می‌زد تا با استفاده از غفلت زنان به شکارهای طلایی خود دست بزند.وقتی دختربچه‌ای از مادرش دور می‌افتاد زن جسور به بهانه دادن شکلات طلاهای وی را به سرقت می‌برد.

روز 15 تیرماه سال جاری زن جوانی به کلانتری 130 نازی‌آباد رفت و ادعا کرد، به همراه دختربچه 3 ساله‌اش، وارد فروشگاهی در بازارچه نازی‌آباد شده و سرگرم خرید بوده که در کمتر از یک دقیقه غفلت از دخترش وی با گریه پیش وی آمده است.

این زن گفت: از دخترم شنیدم زن یک شکلات به وی داده و بوسش کرده و گردنبندش را باز کرده و سریع از مغازه بیرون رفته است. دادیار رضوانفر از شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران، پس از شنیدن این سرقت ماهرانه به تیمی از پایگاه 7 پلیس آگاهی ماموریت داد تا زن سارق را بازداشت کنند.

کارآگاهان در بررسی‌های تخصصی پی بردند فروشگاه مجهز به سیستم دوربین مداربسته بوده است و با بررسی فیلم تصاویر لحظات سرقت و چهره زن تبهکار را به دست آوردند و نسخه‌هایی از این تصاویر را در اختیار برخی از مغازه‌داران – از جمله فروشگاهی که در آنجا این سرقت رخ داده بود – قرار دادند.

یک هفته بعد یکی از مغازه‌داران بازارچه نازی‌آباد در تماسی با کارآگاهان ادعا کرد همان زن تبهکار را دیده که در بازارچه پرسه می‌زند. بلافاصله با اعزام اکیپی از کارآگاهان به بازارچه و جست‌وجوی ویژه در مغازه‌های بازار ماموران این زن را به دام انداختند.

در بازرسی از وسایل همراه زن یک رشته زنجیر طلای بچگانه به دست آمد. زن تبهکار ابتدا خود را زهرا عباسی 45 ساله معرفی کرد اما انگشت‌نگاری، نشان داد وی مشخصات خود را جعلی اعلام کرده و مشخصات واقعی‌اش به نام «نسرین» است که بارها به زندان افتاده است.

در بازرسی از خانه زن تبهکار کیف زنانه، روسری، عینک، دسته چک و کارت خودرو که همگی دزدی بودند کشف شد که با توجه به پرونده‌های شکایتی در زمینه جیب‌بری و کش‌روی مشخص شد دزد همه این مالباخته‌ها همان نسرین است.

در تحقیقات از نسرین وی اعتراف کرد که در دام کراک است و بخشی از این سرقت‌ها را برای تامین هزینه مواد مخدرش انجام داده است.در ادامه تحقیقات از وی و مراجعه به محل‌های سرقت، معلوم شد وی در طول روز با مراجعه به بازارچه نازی‌آباد و سایر مناطق در محدوده جنوب تهران و پرسه زدن در فروشگاه‌های شلوغ، از غفلت افراد سوءاستفاده کرده و در زمانی که طعمه‌هایش در حال گفت‌وگو با دیگر همراهان خود یا فروشنده یا پرو لباس بودند و کیف یا وسایل خود را در گوشه‌ای از فروشگاه رها می‌کردند؛ حتی ثانیه‌ای غفلت کافی بود تا این وسایل به سرقت برود.

پلیس توانست با اعترافات زن تبهکار 20 مالباخته را شناسایی کند و فاش کرد نسرین بیشتر به اغفال دختربچه‌ها و سرقت جواهرات آنان می‌پرداخت.

 
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟