دختران جوان اسير وسوسه پزشك شيك‌پوش!

بعد از اينكه چند بار ديگر به منزل وي آمدم در نوبت آخر 150 ميليون تومان پول به او داده و خواستم سهمي براي من در كارش در نظر بگيرد.ولي از فرداي آن روز ديگر به تلفن‌هايم جواب نداد تا اينكه من تصميم به مراجعه به منزل وي گرفتم و وقتي آنجا رفتم متوجه شدم خانه استيجاري بوده و او روز قبل آنجا را تخليه كرده است.
کد خبر: ۱۸۱۹۸۹
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۵ 07 August 2011
|
12992 بازدید
تهران امروز: ظاهر شيك و اتومبيل‌هاي بنز گرانقيمت مرد كلاهبردار ابزار وي براي فريفتن زن‌ها و دختران جوان بود.

ارديبهشت ماه امسال زن جواني به كلانتري عباس‌آباد آمده و از فردي كه 150 ميليون تومان از او كلاهبرداري كرده بود شكايت كرد. اين زن به ماموران گفت: چند روز پيش كه براي ديدن مادرم به خانه وي رفته بودم متوجه شدم دو جوان براي نصب تجهيزات ماهواره به‌ آنجا آمده‌اند. چون يكي از آنها ظاهري بسيار شيك و لباس‌هايي گرانقيمت بر تن داشت به اينكه وي نصاب ماهواره باشد شك كرده و از او در اين باره سوال كردم.

اين جوان شيك پوش با بيان اينكه تخصص اصلي وي پزشكي است و تنها براي همراهي دوستش به آنجا آمده است، گفت: درآمد اصلي من از راه اعزام تور به خارج از كشور به دست مي‌آيد و از اين راه پول خوبي هم به‌جيب زده‌ام. چند وقتي هم است كه براي گسترش كار خود در حال جذب سرمايه به خارج كشورم و حاضرم سود اين مشاركت را هم تضمين كنم.

مرد شيك‌پوش كه خود را دكتر برديا دانش معرفي كرده بود، سپس نشاني منزل خود در خيابان ظفر را به من داده و از من خواست براي صحبت درباره سرمايه‌گذاري پيش او بروم. وي پس از خداحافظي از من سوار بنز سياه‌رنگ گرانقيمتي كه روبه‌روي خانه‌مان پارك كرده بود شده و به همراه دوست نصابش از آنجا رفت.

فرداي آن روز به خانه وي رفته و دو بنز مشكي و سفيد رنگ را ديدم كه داخل حياط خانه پارك شده و متعلق به دكتر دانش بود. من كه وضع مالي‌اش را ديدم اعتمادم به او جلب شده، تصميم به سرمايه‌گذاري در شركت وي گرفتم. بعد از اينكه چند بار ديگر به منزل وي آمدم در نوبت آخر 150 ميليون تومان پول به او داده و خواستم سهمي براي من در كارش در نظر بگيرد.ولي از فرداي آن روز ديگر به تلفن‌هايم جواب نداد تا اينكه من تصميم به مراجعه به منزل وي گرفتم و وقتي آنجا رفتم متوجه شدم خانه استيجاري بوده و او روز قبل آنجا را تخليه كرده است.

با طرح اين شكايت پرونده به كارآگاهان اداره سوم پليس آگاهي سپرده شد. كارآگاهان با بررسي شكايات مشابه دريافتند چند زن و دختر جوان ديگر نيز با مراجعه به پليس از شخصي به نام دكتر برديا دانش به اتهام كلاهبرداري شكايت كرده‌اند.

بررسي پرونده اين شكايات نشان داد اين زنان همگي فريفته اتومبيل بنز و مدرك تحصيلي و لباس‌هاي گرانقيمت متهم شده و مبالغي هنگفت را در اختيار وي گذاشته‌اند.

چندنفر از اين زنان به پليس گفته بودند كه متهم با آنها در يك ساختمان پزشكي در منطقه ازگل قرار ملاقات گذاشته است. با بررسي ماموران مشخص شد متهم يكي از اتاق‌هاي اين ساختمان را اجاره كرده و تحت عنوان مطب پزشكي با نصب تابلو روي در ورودي دختران و زنان جوان را به آنجا كشانده و اين زنان را كه تحت تاثير محيط مطب و شخصيت اجتماعي وي قرار گرفته بودند را فريفته و تحت عنوان سرمايه‌گذاري پول زيادي از آنها گرفته است.

كارآگاهان با بررسي دوربين‌هاي مداربسته ساختمان پزشكي تصاويري از متهم و اتومبيل‌هاي وي به دست آورده و آن را در اختيار پزشكان قرار دادند. آنها سرانجام چندي بعد اتومبيل متهم را در خيابان پاسداران شناسايي و وي را كه قصد فريب دختري ديگر را داشت دستگير كردند.

كارآگاهان با انتقال متهم به اداره آگاهي هويت اصلي وي به نام «صادق. ف» را شناسايي كرده و پس از مراجعه به مخفيگاه متهم تعدادي اسناد جعلي پزشكي را كشف كردند.

متهم پس از مواجهه با اين مدارك و شاكيان لب به اعتراف گشوده و به كلاهبرداري از اين خانم‌ها اعتراف كرد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟