تعويض گوسفند با كراك

وي انگيزه سارق را اينگونه بيان نمود: با توجه به اينكه سارق معتاد به مواد مخدر از نوع كراك بوده احشام را پس از سرقت به دونفر در قبال دريافت مواد مخدر مي‌فروخته است.
کد خبر: ۱۸۲۴۸۴
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۸ 09 August 2011
|
4995 بازدید
تهران‌امروز: سارق احشام علت دزدي خود را اعتياد به كراك ذكر كرد.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان سمنان با بيان اين مطلب گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت احشام و طيور در مناطق پايين شهر سمنان، موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

سرهنگ جلال آقاخاني در خصوص جزئيات اين خبرگفت: در پي دستگيري فردي مظنون در حوالي يكي از دامداري‌هاي منطقه پايين شهر سمنان توسط عوامل گشت كلانتري11 شهدا و دلالت وي به اين پليس، طي هماهنگي‌هاي به‌عمل آمده با مقام قضايي فرد مظنون به‌نام (غ.ل) كه اهل زابل و ساكن سمنان مي‌باشد تحت بازجويي‌هاي فني و پليسي كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

آقاخاني در ادامه افزود: نامبرده كه در ابتدا منكر هر گونه جرم مرتكبه‌اي شد نهايتاً با پيگيري‌هاي افسر پرونده لب به اعتراف گشود و اظهار داشت: همراه دوستش (ن.ق) اقدام به سرقت احشام مي‌نموده.

وي انگيزه سارق را اينگونه بيان نمود: با توجه به اينكه سارق معتاد به مواد مخدر از نوع كراك بوده احشام را پس از سرقت به دونفر در قبال دريافت مواد مخدر مي‌فروخته است.

سرهنگ آقاخاني گفت: پس از هماهنگي با مقام قضايي طي يك عمليات غافلگيرانه پليسي متهم رديف دوم (ن.ق) و دو نفر مالخر نيز كه تبعه افغان بودند دستگير شدند.

رئيس پليس اگاهي استان سمنان در پايان افزود: پس از تكميل پرونده نهايتاً متهمان به 8 فقره سرقت احشام اعتراف و تمامي صحنه‌هاي سرقت توسط آنان تشريح شد كه متهمان پس از سير مراحل قانوني با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

سرهنگ جلال آقاخاني يكي از دلايل وقوع اينگونه سرقت‌ها را رهابودن احشام در خانه باغ‌ها و عدم حضور مالكان اعلام كرد و گفت: سارقان از اين فرصت سوء استفاده و اقدام به سرقت و اعمال مجرمانه خود مي‌نمايند و نگهداري اينگونه احشام باعث آلودگي بهداشتي و مزاحمت براي همسايگان نيز مي‌شود كه خواستار جمع‌آوري و عدم نگهداري احشام در اينگونه اماكن شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟