جيب‌بر حرفه‌اي چاي مسموم تعارف مي‌كرد

کد خبر: ۱۸۵۰۶۵
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۸ 21 August 2011
|
2883 بازدید

رئيس كلانتري ترمينال غرب تهران از دستگيري يك سارق حرفه‌اي كه با تعارف چاي مسموم به مسافران، اموال آنها را سرقت مي‌كرد ،خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني پليس، سرگرد محمود مالمير گفت: ماموران كلانتري 209 ترمينال غرب موفق به دستگيري يك جيب‌بر با بيش از 200 فقره سرقت شدند.

وي افزود: در راستاي طرح امنيت محله محور چندي پيش با شكايت شهروندان مبني بر سرقت اموالشان با چاي مسموم،ماموران بلافاصله براي بررسي و پيشگيري از جرم وارد عمل شدند. اين مقام انتظامي اضافه كرد: يكي از شاكيان به نام علي به ماموران گفت براي انجام كاري به تهران آمده بودم و مقابل ورودي ترمينال نشسته بودم كه فردي يك ليوان چاي به من تعارف كرد كه بعد از خوردن آن بيهوش شدم بعد از دقايقي كه به هوش آمدم متوجه شدم اموال به سرقت رفته است.

مالمير عنوان داشت: از آنجا كه اموال شاكي ديگري نيز به نام حسين با همين شيوه به سرقت رفته بود ماموران با گرفتن مشخصات متهم براي دستگيري او وارد عمل شدند و به گشتزني در قسمت تخليه پايانه غرب پرداختند. وي گفت: ماموران هنگام گشتزني به فردي با همان مشخصات كه يك فلاكس چاي همراه داشت مشكوك شدند كه متهم با مشاهده ماموران متواري شد كه دستگير و به كلانتري منتقل شد. مالمير گفت: با انتقال متهم به نام عبدالله به كلانتري شاكي او را شناسايي كرد و متهم كه راهي جز اعتراف نداشت ضمن اعتراف به سرقت اموال مالباختگان به چندين فقره سرقت ديگر نيز با اين شيوه اعتراف كرد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟