دزدها 233 خودرو را از كار انداختند

کد خبر: ۱۸۵۰۶۶
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۸ 21 August 2011
|
5287 بازدید

رئيس پليس آگاهي استان فارس از دستگيري سارقاني كه 233 دستگاه انژكتور از خودروهاي شهروندان شيرازي سرقت كرده بودند، خبر داد.

به گزارش اداره اجتماعي پليس آگاهي ناجا، سرهنگ حيدري، در تشريح اين خبر گفت: در پي ارسال پرونده‌هاي متعدد سرقت انژكتور خودرو يا ECU در سطح شهر شيراز و نارضايتي شهروندان از اين موضوع، شناسايي و دستگيري سارقان در دستور كار كارآگاهان اين پليس قرار گرفت كه پس از جمع‌بندي و مطالعه دقيق پرونده‌ها و انجام اقدامات اطلاعاتي و گشتزني‌هاي، مشخص شد فردي به نام (مهدي) با همدستي 2 نفر ديگر عامل اين سرقت‌ها هستند؛ لذا با شناسايي محل اختفاي سركرده سارقان در يكي از محله‌هاي قديمي شيراز، وي در يك عمليات غافلگيرانه دستگير و به پليس آگاهي منتقل شد.

حيدري اضافه كرد: در بازجويي‌ها متهم به بيش از 260 فقره سرقت انژكتور خودرو با همدستي 2 نفر و فروش قطعات به 2 نفر مالخر سابقه‌دار اعتراف كرد كه بلافاصله با راهنمايي متهم، محل اختفاي آنان شناسايي و در عملياتي جداگانه اين متهمان نيز دستگير شدند.

متهمان اعتراف كردند با پرسه زدن در محله هاي خلوت و شناسايي خودروهاي بدون تجهيزات ايمني دستگاه ECU آنها سرقت و متواري مي شديم با توجه به سابقه پرونده‌هاي موجود در آگاهي و بازسازي صحنه‌هاي سرقت، تعداد 233 نفر از مالباختگان شناسايي شدند. تحقيق در اين زمينه ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟