كلاهبرداري تحت عنوان كاروان زيارتي

متهم اعتراف كرد كه تاكنون اقدام به 4 فقره كلاهبرداري با شيوه فوق جمعا به ارزش 80 ميليون ريال كرده است كه در اين راستا 4 شاكي نيز شناسايي شدند.
کد خبر: ۱۸۵۶۶۱
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۴ 24 August 2011
|
3141 بازدید
جام جم: فردي كه با سوءاستفاده از علاقه مردم به زيارت خانه خدا، اقدام به كلاهبرداري از شهروندان بجنوردي كرده بود، شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ نامور رئيس پليس آگاهي استان خراسان شمالي با تاييد اين خبر گفت: در پي اطلاعات مردمي مبني بر اين‌كه فردي در سطح شهرستان بجنورد با سوءاستفاده از عنوان كارگزار زيارتي از حسن اعتماد مردم علاقه‌مند به زيارت خانه خدا، اقدام به اغفال آنان كرده و با وعده‌هاي دروغين مبني بر ثبت‌نام آنان مبالغي را دريافت كرده و متواري شده است، كارآگاهان مبارزه با جعل و كلاهبرداري با انجام تحقيقات ويژه، پيگيري پرونده را در دستور كار خود قرار دادند.

نامور خاطرنشان كرد: كارآگاهان در ادامه بررسي‌ها موفق به شناسايي و دستگيري متهم شدند و در بازجويي‌ متهم اعتراف كرد كه تاكنون اقدام به 4 فقره كلاهبرداري با شيوه فوق جمعا به ارزش 80 ميليون ريال كرده است كه در اين راستا 4 شاكي نيز شناسايي شدند. اين در حالي است كه كلاهبردار قصد فريب افراد ديگري را نيز داشت كه توسط پليس دستگير شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟