پليس راه تقلبي هم از راه رسيد !

متهم، با اعتراف به كلاهبرداري، گفت: با حضور در نزديكي مقرهاي پليس راه، خودروهاي عبوري را متوقف كرده و پس از معرفي خود به عنوان مامور پليس راه و جلب اعتماد آنها، اقدام به كلاهبرداري مي‌كردم.
کد خبر: ۱۸۵۶۷۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۱ 24 August 2011
|
6343 بازدید
تهران امروز: فردي كه با جعل عنوان مامور پليس راه، اقدام به فريب و كلاهبرداري مي‌كرد، شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ آقاخاني رئيس پليس آگاهي استان سمنان در خصوص اين خبر گفت: در پي شكايت تعدادي از شهروندان، مبني بر اينكه شخصي با معرفي خود تحت عنوان مامور پليس راه، با بهانه‌هاي مختلف، مبالغي را از آنها اخذكرده و متواري مي‌شود، كارآگاهان پليس، با استفاده از اطلاعات شاكيان و انجام چهره نگاري وگشت‌هاي نامحسوس در مناطقي كه احتمال حضور متهم وجود داشت، در نهايت با كمك يكي از مالباختگان و عوامل گشت پليس، متهم كه در يك وسيله نقليه در حال تردد بود، شناسايي و دستگير شد.

با توجه به بررسي‌هاي به عمل آمده مشخص شد، متهم كلاهبردار با هويت (م-ف) در حال فريب راننده وسيله نقليه بوده، كه در بين راه، شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ آقاخاني در ادامه اين خبر افزود: متهم، با اعتراف به كلاهبرداري، گفت: با حضور در نزديكي مقرهاي پليس راه، خودروهاي عبوري را متوقف كرده و پس از معرفي خود به عنوان مامور پليس راه و جلب اعتماد آنها، اقدام به كلاهبرداري مي‌كردم. با تكميل پرونده، متهم جهت ادامه رسيدگي به مرجع قضايي تحويل شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟