سوگند برای باوفایی شوهر

شوهر اين زن با دست گذاشتن روي قرآن كريم، حرف‌هاي همسرش را درباره خيانت تكذيب كرد و افزود: من هرگز به همسر و دخترم خيانت نكرده‌ام و به همين قرآن قسم مي‌خورم زيرا من در شهري كوچك زندگي مي‌كنم و هيچگاه با چنين كاري آبروي چندساله‌ خود را از بين نمي‌برم.
کد خبر: ۱۸۵۶۸۹
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۰ 24 August 2011
|
7065 بازدید
وطن امروز: زني در دادگاه خانواده گفت: بعد از گذشت 10 سال از زندگي مشترك‌مان، همسرم به من و بچه‌اش خيانت كرده و من ديگر نمي‌توانم با چنين مردی به زندگي ادامه دهم و خواهان همه حق و حقوق خود هستم.

زني با حضور در دادگاه خانواده با ارائه‌ درخواست طلاق خود به قاضي شعبه درباره دليل طلاق خود اظهار كرد: زماني كه 22 سال داشتم به عقد همسرم درآمدم و تا امروز 10 سال از زندگي مشترك ما مي‌گذرد و يك دختر 9 ساله ثمره و حاصل اين ازدواج است كه هم من و هم شوهرم حاضريم جان خود را فداي دخترمان كنيم.

وي مدعي شد: من در اين 10 سال دور از خانواده‌ام در شهر ديگري با همسرم و مادرش در يك واحد آپارتمان زندگي كردم و در اين سال‌ها لحظه‌اي لب به شكايت باز نكردم اما در حال حاضر به دليل رفتار ناپسند شوهرم راهي دادگاه شدم تا حق و حقوق خود را بگيرم زيرا همسرم به من خيانت كرده و من نمي‌توانم با مردی كه اينقدر راحت به خانواده‌اش خيانت مي‌كند، زندگي كنم.

شوهر اين زن با دست گذاشتن روي قرآن كريم، حرف‌هاي همسرش را درباره خيانت تكذيب كرد و افزود: من هرگز به همسر و دخترم خيانت نكرده‌ام و به همين قرآن قسم مي‌خورم زيرا من در شهري كوچك زندگي مي‌كنم و هيچگاه با چنين كاري آبروي چندساله‌ خود را از بين نمي‌برم. همسرم اشتباه مي‌كند و من از او خواهش مي‌كنم از طلاق منصرف شده و به خانه بازگردد، زيرا زندگي بدون او برايم بسيار سخت است و بيشتر از من، مادرم نمي‌تواند دوري‌اش را تحمل كند، زيرا رابطه‌ مادر من و همسرم مانند رابطه‌ مادر و دختري است.

وي ادامه داد: من در زندگي هيچگونه كوتاهي براي همسر و بچه‌ام انجام نداده‌ام و هميشه تا آنجا كه در توان داشتم همه‌چيز را برايشان فراهم كردم. اكنون نيز در محضر دادگاه از او خواهش مي‌كنم تا به خانه بازگردد.

زن جوان كه از رفتار همسر خود متعجب شده بود، عنوان كرد: من همه‌چيز را به خدا مي‌سپارم و با اين رفتار همسرم هيچ‌چيز نمي‌توانم بگويم، زيرا او دست خود را روي قرآن گذاشته است. من از طلاق منصرف شده‌ام اما خواهان مهريه‌ام هستم و حاضر نيستم آن را ببخشم، زيرا حق من است.

مرد جوان در حالي كه به دست‌ و پاي همسرش افتاده بود، گفت: من همه مهريه‌ات را پرداخت خواهم كرد و به تو قول خواهم داد كه ديگر در زندگي سختي را تحمل نكني.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟