سه گلوله، نقطه پايان اختلافات مالي

عليرضا به من خيانت كرد و چند ملك من را با كلاهبرداري و سند جعلي به نام خودش و دوستانش كرد. اين كارش من را خيلي ناراحت كرد، چون عليرضا از اعتماد من سوءاستفاده كرده‌ بود، آنقدر عصبي شدم كه نتوانستم خودم را كنترل كنم و روز حادثه با سلاحي كه داشتم، سراغ او رفتم و بعد از ورود به خانه عليرضا بدون مقدمه با شليك سه گلوله او را كشتم.
کد خبر: ۱۸۵۶۹۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۲ 24 August 2011
|
3920 بازدید
شرق: مردي كه دوستش را با شليك سه گلوله به قتل رسانده است، در دادگاه ضمن ابراز پشيماني از ارتكاب جنايت گفت، پيش از اجراي حكم قصاص به زندگي خودش پايان خواهد داد.

عطار- نماينده دادستان- در ابتداي اين جلسه محاكمه در جايگاه حاضر شد و خطاب به قضات شعبه 71 دادگاه كيفري استان ‌تهران گفت: متهم حاضر در دادگاه كه سيروس نام دارد، روز هفتم مرداد سال گذشته دوست خود عليرضا را به قتل رسانده‌ است.

بعدازظهر روز حادثه فردي خودش را به ماموران گشت كلانتري لشكرك رساند و خبر داد سيروس يكي از دوستان مشترك‌شان به نام عليرضا را در خانه مقتول واقع در خيابان مرزداران به قتل رسانده‌ است.

زماني‌كه ماموران به محل رسيدند، سيروس را در حالي‌كه اسلحه به دست بالاي سر جسد عليرضا ايستاده ‌بود، مشاهده و بازداشت كردند. عطار ادامه‌ داد: سيروس در بازجويي‌هاي خود اعتراف كرد عليرضا را با شليك سه گلوله به قتل رسانده است.

تحقيقات پليس نشان داد كه متهم 71ساله كه سابقه رابطه نامشروع و معاونت در كلاهبرداري را نيز دارد به خاطر اختلافات مالي كه با مقتول داشت، وي را به قتل رسانده است.

در ادامه اين جلسه اولياي‌دم مقتول در جايگاه حاضر شدند و براي سيروس درخواست صدور حكم قصاص كردند. سپس متهم در جايگاه قرارگرفت، او اتهام قتل را قبول كرد و گفت: از كاري كه كرده‌ام، پشيمان هستم و از خانواده عليرضا شرمنده‌ام. من امروز به خاطر اعتماد بي‌جايي كه به ديگران كرده‌ام، محاكمه مي‌شوم. چند سال قبل وقتي كه عليرضا در زندان بود، من به توصيه يكي از دوستانم براي او 150ميليون تومان وثيقه گذاشتم و او را از زندان بيرون آوردم. بعد از مدتي او را در كارهاي ساختماني كه انجام مي‌دادم، شريك كردم تا بتواند زندگي‌اش را تامين كند اما عليرضا به من خيانت كرد و چند ملك من را با كلاهبرداري و سند جعلي به نام خودش و دوستانش كرد. اين كارش من را خيلي ناراحت كرد، چون عليرضا از اعتماد من سوءاستفاده كرده‌ بود، آنقدر عصبي شدم كه نتوانستم خودم را كنترل كنم و روز حادثه با سلاحي كه داشتم، سراغ او رفتم و بعد از ورود به خانه عليرضا بدون مقدمه با شليك سه گلوله او را كشتم.

سيروس ادامه‌ داد: از كاري كه كردم، خيلي پشيمان هستم و آنقدر عذاب‌وجدان دارم كه در زندان اقدام به خودكشي كردم. قبل از دستگيري هم تصميم داشتم خودم را بكشم اما نتوانستم. مي‌دانم نمي‌توانم اين عذاب وجدان را تحمل كنم و قبل از اينكه حكم قصاص در مورد من اجرا شود، باز هم خودكشي مي‌كنم.

متهم كه سال‌ها قبل يك‌بار به اعدام محكوم شده بود، در اين‌باره نيز گفت: به خاطر جرمي كه اوايل انقلاب مرتكب شده ‌بودم، من را به اعدام محكوم كردند. درخواست بخشش كردم و با اين درخواست موافقت شد و با يك درجه تخفيف به حبس ابد محكوم شدم. 10سال از دوران محكوميتم گذشته ‌بود كه باز هم مشمول عفو و از زندان آزاد شدم. بعد از آن ديگر سعي داشتم زندگي آرامي داشته ‌باشم و در كار ساختمان‌سازي بودم كه عليرضا از من كلاهبرداري كرد.»

بنابراين گزارش بعد از اتمام دفاعيات متهم و وكيل مدافعش هيات قضات وارد شور شدند و متهم را به قصاص محكوم كردند.

   
   
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟