دستگيري جوجه عربده‌كش

كسب چند مورد گزارش‌هاي مردمي مبني بر اين‌كه فردي به نام امير معروف به «جوجه» با شرب خمر، اقدام به عربده‌كشي در خيابان آل‌آقا مي‌كند، ماموران بلافاصله وارد عمل شدند.
کد خبر: ۱۸۹۱۸۵
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۷ 08 September 2011
|
7007 بازدید
جام جم:‌ سركلانتر ششم پليس تهران با اشاره به دستگيري امير جوجه، يكي از عوامل ايجاد ناامني در جنوب شرق پايتخت گفت: اين متهم داراي چندين فقره سابقه كيفري است و تحت تعقيب مراجع قضايي به اتهام شرارت بوده است.

سرهنگ عباس دانشجو گفت: با كسب چند مورد گزارش‌هاي مردمي مبني بر اين‌كه فردي به نام امير معروف به «جوجه» با شرب خمر، اقدام به عربده‌كشي در خيابان آل‌آقا مي‌كند، ماموران بلافاصله وارد عمل شدند.

دانشجو افزود: ماموران در تحقيق از اهالي محل متوجه شدند، امير جوجه براي نواميس ساكن اين خيابان مزاحمت ايجاد كرده و مخل نظم و امنيت عمومي اهالي منطقه شده است.

وي بيان كرد: در اين ارتباط، ماموران كلانتري 114 غياثي با كسب مجوز قضايي به محل مورد نظر مراجعه كردند و امير جوجه را در حالي كه با عربده‌كشي، نظم محل را به‌هم زده و جمعيت زيادي را به دور خود جمع كرده بود، با وجود تهديد ماموران پليس با سلاح سرد، دستگير كردند.

سركلانتر ششم پليس پايتخت گفت: قاطعيت پليس در دستگيري اين شرور سابقه‌دار، تشويق حاضران را در محل برانگيخت.

اين مقام مسوول افزود: در بررسي‌ها معلوم شد، امير جوجه از اراذل و اوباش درجه يك و بنام منطقه بوده و داراي چندين فقره سابقه كيفري است و چندماه پيش از زندان آزاد شده و از سوي شعبه ششم بازپرسي دادسراي شهيد محلاتي به اتهام شرارت تحت تعقيب بوده است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟