كودك 6 ساله، قرباني انتقام زن عمو شد

پس از وقوع قتل، ماموران در تحقيقات و بررسي‌هاي اوليه از خانواده مقتول متوجه شدند، متهم به قتل كه ميترا نام دارد، به علت اختلاف خانوادگي با خانواده همسرش مرتكب اين جنايت شده و متواري است.
کد خبر: ۱۹۱۴۲۲
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۸ 19 September 2011
|
9148 بازدید
جام جم: فرمانده انتظامي بابلسر از دستگيري زني خبر داد كه به دليل اختلافات خانوادگي، پسر 6 ساله برادر همسرش را به قتل رسانده است.

سرهنگ طبري با اعلام اين خبر گفت: در پي مراجعه فردي به كلانتري 11 شهرستان بابلسر مبني بر اين‌كه پسر 6 ساله‌اش از ساعت 11 صبح روز جمعه از منزل خارج شده و تاكنون مراجعه نكرده است، پس از دريافت مشخصات فرد مفقود، ماموران اقدامات اوليه را براي يافتن مبين 6 ساله آغاز كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر ادامه داد: در ادامه تحقيقات و براساس تماس‌هاي مردمي با سامانه 110 مبني بر فوت مشكوك يك كودك در بيمارستان، ماموران احتمال دادند اين دو موضوع به يكديگر مرتبط است و پس از انجام تحقيقات از مسوولان بيمارستان متوجه شدند، متوفي به علت خفگي در منزل عمويش، جان خود را از دست داده و به بيمارستان منتقل شده است.

طبري با اعلام خبر دستگيري متهم به قتل در كمتر از 24 ساعت در تشريح جزييات پرونده گفت: پس از وقوع قتل، ماموران در تحقيقات و بررسي‌هاي اوليه از خانواده مقتول متوجه شدند، متهم به قتل كه ميترا نام دارد، به علت اختلاف خانوادگي با خانواده همسرش مرتكب اين جنايت شده و متواري است.

طبري اضافه كرد: ماموران با اقدامات گسترده اطلاعاتي و استفاده از شگردهاي خاص پليسي، متهم به قتل را هنگام خروج از استان در يكي از محورهاي مواصلاتي شناسايي و دستگير كردند.

وي با بيان اين‌كه متهم در تحقيقات و بازجويي‌هاي فني پليسي به جرمش اعتراف كرده، گفت: متهم به علت اختلاف خانوادگي با خانواده همسرش و به قصد انتقام از آنان مرتكب اين قتل شده ‌است.

فرمانده انتظامي بابلسر افزود: در حال حاضر پرونده براي بررسي بيشتر موضوع در اختيار پليس آگاهي بابلسر قرار دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟