دستگيري سارقان لاستيك ماشين‌هاي مدل‌بالا

بررسي‌هاي نامحسوس ماموران براي شناسايي سارقان لاستيك‌هاي خودروهاي مدل بالا ادامه داشت تا اينكه ماموران در حين گشت‌زني در حوزه استحفاظي خود به فعاليت‌هاي دو نوجوان حدود 15 ساله مشكوك شدند و دريافتند اين دو پسر نوجوانان سارقان سريالي لاستيك‌هاي خودروهاي مدل بالا هستند.
کد خبر: ۱۹۱۶۸۱
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۸ 20 September 2011
|
2979 بازدید
تهران امروز: ماموران كلانتري دو پسر نوجواني را كه به همراه پدر معتادشان اقدام به ربودن لاستيك خودروهاي مدل بالا مي‌كردند‌ دستگير كردند.

با توجه به افزايش سرقت لاستيك خودرو در محدوده بلوار آفريقا و خيابان ميرداماد ماموران كلانتري 103 گاندي اقدام به اجراي طرح نامحسوس در نقاط جرم‌خير كردند. بررسي‌هاي نامحسوس ماموران براي شناسايي سارقان لاستيك‌هاي خودروهاي مدل بالا ادامه داشت تا اينكه ماموران در حين گشت‌زني در حوزه استحفاظي خود به فعاليت‌هاي دو نوجوان حدود 15 ساله مشكوك شدند و دريافتند اين دو پسر نوجوانان سارقان سريالي لاستيك‌هاي خودروهاي مدل بالا هستند.

در حالي كه بازجويي از اين دو نوجوان ادامه داشت ماموران به رفتار مرد ميانسال مشكوك و پس از دستگيري وي، او را نيز به همراه دو نوجوان سارق به كلانتري منتقل ‌كردند. ماموران در تحقيقات بيشتر دريافتند مرد ميانسال دستگيرشده پدر اين نوجوان بود و با استفاده از سن كم اين دو پسر بچه آنان را به محل‌هاي خلوت كشانده و وادار به سرقت لاستيك خودروها مي‌كرده است.

در بررسي‌هاي به عمل آمده مشخص شد پدر اين دو نوجوان به علت اعتياد شديد اقدام به سرقت اموال ديگران كرده و پس از فروش اموال مسروقه بخشي از پول را صرف تهيه موادمخدر و مابقي را به عنوان پول ماهانه در اختيار كودكانش قرار مي‌داده است. تاكنون چندين مالباخته از باند سارقان خانوادگي شكايت و پرونده متشكله به همراه متهمان در اختيار پليس آگاهي قرار گرفتند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟