رهايي دختر ۶ساله از چنگال آدم ربايان

چند روز قبل سرنشينان يک دستگاه، پژو ۴۰۵ دختربچه ۶ساله اي را از مقابل محل کار مادرش در خيابان بزرگمهر مشهد ربودند و ازمحل گريختند.
کد خبر: ۱۹۱۹۶۰
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۶ 21 September 2011
|
4424 بازدید
خراسان: دختربچه ۶ساله اي که چند روز قبل در مشهد ربوده شده بود با تلاش کارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي از چنگ آدم ربايان آزاد شد.

چند روز قبل سرنشينان يک دستگاه، پژو ۴۰۵ دختربچه ۶ساله اي را از مقابل محل کار مادرش در خيابان بزرگمهر مشهد ربودند و ازمحل گريختند.

با اعلام ماجراي آدم ربايي به کارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي و با توجه به اهميت موضوع پي گيري اين پرونده به دستور سرهنگ کارآگاه حسين بيدمشکي (رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي) به کارآگاهان شعبه جنايي سپرده شد تا با تشکيل تيم ويژه اي از کارآگاهان زبده، شناسايي و دستگيري آدم ربايان در دستور کار قرارگيرد.

کارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي پس از انجام يکسري فعاليت هاي اطلاعاتي و پليسي به سرنخ هاي مهمي دست يافتند و موفق شدند آدم ربايان را شناسايي کنند آنان سپس در يک عمليات پليسي متهمان اين پرونده را به محاصره درآوردند آدم ربايان که متوجه موضوع شده بودند اقدام به فرار کردند اما کارآگاهان براي نجات جان دختربچه و آسيب نرسيدن به شهرونداني که در محل حضور داشتند از تيراندازي مستقيم خودداري کردند و بدين ترتيب موفق شدند با در تنگنا قراردادن متهمان، دختر بچه را از چنگ آنان آزاد کنند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟