کیف‌قاپی به بهانه پرسیدن آدرس

در بررسی چند صحنه جرم توسط كارآگاهان و انجام عمليات چهره‌نگاري به كمك مالباختگان مشخص شد سارق سابقه‌دار كيف‌قاپي به اتهام ديگري در زندان به‌سر مي‌برد كه با هماهنگي‌هاي انجام شده متهم به پليس آگاهي منتقل شد.
کد خبر: ۱۹۲۵۶۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۳ 25 September 2011
|
3138 بازدید
تهران امروز: كيف‌قاپ حرفه‌اي كه اقدام به سرقت‌هاي متعدد در شهرستان خرم آباد كرده بود، شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ كبكي رئيس پليس آگاهي استان لرستان درخصوص جزئيات دستگيري متهمان گفت: پس از دريافت چند گزارش درخصوص سرقت از شهروندان در شهرستان خرم آباد و با توجه به اينكه تمام سرقت‌ها به‌صورت حرفه‌اي انجام مي‌شد با جمع آوري اطلاعات اوليه توسط اكيپي از كارآگاهان پليس تلاش براي شناسايي و دستگيري سارق آغاز شد.

وي ادامه داد:‌ در بررسی چند صحنه جرم توسط كارآگاهان و انجام عمليات چهره‌نگاري به كمك مالباختگان مشخص شد سارق سابقه‌دار كيف‌قاپي به اتهام ديگري در زندان به‌سر مي‌برد كه با هماهنگي‌هاي انجام شده متهم به پليس آگاهي منتقل شد.

سرهنگ كبكي افزود: در بازجويي‌هاي انجام شده متهم منكر ارتكاب هرگونه سرقت بوده لذا با مواجهه حضوري با مالباختگان و شناسايي توسط آنان لب به سخن گشوده و به هشت فقره كيف‌قاپي و سرقت به عنف اقرار كرد و در توضيح عملكرد خود گفت با يك دستگاه موتورسيلكت و با پرسه زدن در محل‌هاي خلوت اقدام به شناسايي سوژه كه اكثرا بانوان بودند كرده و به بهانه پرسيدن آدرس به آنان نزديك شده و اقدام به سرقت مي‌كردم.تحقيقات از متهم جهت كشف ساير جرايم احتمالي ادامه دارد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟