بازدید 11715
۲

دستگیری دو سنگ پران داربي 75

کد خبر: ۲۶۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۶ 25 August 2012
فرمانده يگان ويژه ناجا‏، ضمن تشريح اقدامات ماموران اين يگان در جريان بازي دو تيم استقلال و پرسپوليس از دستگيري دو تن به اتهام سنگ‌پراني در ورزشگاه خبرداد.

به گزارش ايسنا، سردار كرمي با بيان اينكه با توجه به حساسيت بازي‏، علاوه بر استفاده از نيروهاي يگان سوم‏، دو واحد ديگر به منظور تقويت نيروها به محل ورزشگاه اعزام شدند، گفت: در كنار اقدامات انتظامي به منظور ايجاد نظم و امنيت ورزشگاه آزادي‏، اقدامات فرهنگي نيز در راستاي تعامل هرچه بيشتر بين ماموران اين يگان با قشر جوان كشور، محقق شد كه از ميان آن مي‌توان به نصب بنرهايي با مضمون خوش‌آمدگويي،پخش شكلات در ورودي ورزشگاه و ... اشاره كرد.

وي از ديگر اقدامات يگان ويژه در ورزشگاه آزادي را تهيه و توزيع 20 هزار بروشور با موضوع خدمات ارايه شده در ورزشگاه آزادي توسط ماموران يگان ويژه اعلام كرد و گفت: انتظارات ما از تماشاچيان اين بود كه در مسابقه‌اي تحت عنوان بهترين خاطره در ورزشگاه آزادي كه براي نفرات برتر آن جوايزي در نظرگرفته شده بود، شركت كنند.

كرمي‏، وظايف ماموران يگان ويژه در ورزشگاه‌ها را تامين نظم و امنيت ورزشگاه به منظور ممانعت از هرگونه نزاع و مزاحمت براي افراد، راهنمايي تماشاچيان به محل استقرار‏، نگهداري از اموال، تامين امنيت خودروها و موتورسيكلت‌هاي تماشاچيان در پاركينگ‌ها‏‏، ارايه راهنمايي‌هاي لازم و هماهنگي براي استقرار خبرنگاران‏‏‌، برشمرد و اظهاركرد: از 24 ساعت قبل از بازي‏، ماموران يگان ويژه در ورزشگاه آزادي مستقر شدند كه با توجه به حساسيت اين بازي‏، علاوه بر استفاده از نيروهاي يگان سوم‏، دو واحد ديگر به منظور تقويت نيروها به محل ورزشگاه اعزام شدند.

وي‏ در خصوص سنگ‌پراني در جريان بازي داربي پايتخت نيز گفت: روز جمعه در ورزشگاه آزادي حضور داشتم و متاسفانه شاهد سنگ پراني برخي از تماشاچيان بودم كه بلافاصله ماموران با حضور خود در برخي جايگاه‌ها به کنترل فضا پرداخته و ضمن برخورد با برخي از متخلفان دو تن از آنان را شناسايي و دستگير كردند.

كرمي با بيان اينكه بازي بدون هيچ حاشيه‌اي به پايان رسيد‏، خاطرنشان كرد: حضور نيروهاي يگان ويژه به منظور شناساندن ماموريت‌هاي اين يگان، فرصت مناسبي است كه بايد آن را غنيمت شمرد.

وي همچنين با بيان اينكه به دنبال طراحي لباس جديدي براي ماموران يگان ويژه مستقر در ورزشگاه‌ها هستيم، گفت: برنامه‌هاي بسياري براي ارتباط هرچه بيشتر مردم با ماموران يگان ويژه در آينده‌اي نزديك داريم.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۲
لا اقل 200 تا سنگ 100 تا گوجه و چندین تا بطری رو همین دو نفر پرتاب کرده بودن؟
اینا باید به شدت محکوم گرد و حتی اگه ممکن بود در استادیوم به نمایششون گذاشت
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات