بازدید 3623

بازداشت دو آدم ربا

کد خبر: ۳۲۲۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۱ 28 May 2013
سرگرد سينکايي گفت:ماموران كلانتري 151 يافت آباد روز يک شنبه با دستگيري دو مرد آدم ربا، به سناريو آدم ربايي نافرجام در اين منطقه پايان دادند.

به گزارش مردم سالاری، سرگرد عطاءالله سينكائي رئيس كلانتري 151 يافت آباد ضمن اشاره به اين موضوع در ادامه گفت: شنبه شب خانم جواني پس از مراجعه به كلانتري خبر ربودن برادرش را اعلام كرد. اين زن جوان که خود را «رابعه» معرفي کرد در اظهاراتش به ماموران گفت:صبح روز يک شنبه فرد يا افرادي برادرم که «جمعه» نام دارد را ربوده و در ازاي آزاديش مبلغ شش ميليون تومان تقاضا كرده اند. شاکيه ادامه داد:من نيز که سر درگم مانده بودم مبلغ مذکور را به حساب آنها واريز نمودم ولي آدم ربايان پس دريافت پول نه تنها برادرم را آزاد نكرده بلکه تقاضاي يك ميليون و دويست هزار تومان ديگر كردند كه بعد از اين درخواست براي شكايت به كلانتري مراجعه کرده و به قانون پناه آوردم». سرگرد سينکايي در ادامه افزود:به دنبال اظهارات شاکيه ماموران كلانتري پس از شنيدن صحبت هاي اين زن ضمن اطمينان از صحت گفته هاي وي از او خواستند تا با آدم ربايان تماس گرفته و براي تحويل پول با آنان قرار بگذارد.

اين مقام مسئول در پليس پايتخت اضافه کرد:در ادامه شاکيه با آدم ربايان تماس گرفته و اعلام داشت که پول حاضر است محلي را تعيين کنيد تا مبلغ مذکور را به شما برسانم.

در ادامه محل قرار ضلع شمالي بلوار آزادگان تعيين شد و ماموران کلانتري 151 يافت آباد به همراه شاکيه به محل قرار اعزام شده و بطور نامحسوس محل را زير نظر گرفته و تحت پوشش كامل اطلاعاتي خود قرار دادند.

سينکايي تصريح کرد:هنوز نيم ساعتي از عمليات تعقيب و مراقبت پليسي نگذشته بود که دو مرد جوان براي دريافت مبلغ مذکور در محل حضور پيدا کردند در همين حين ماموران طي يک عمليات ضربتي در اقدامي غافلگيرانه متهمان را بازداشت و به كلانتري منتقل کردند.

وي تصريح کرد:متهمان که «عطا محمد» و»محمد» نام داشتند پس از انتقال به کلانتري تحت بازجويي هاي فني قرار گرفتند که در بازجويي هاي فني مشخص شد آدم ربايان با نقشه قبلي برادر شاکيه را ربوده و قصد اخاذي از وي را داشتند که با اقدامات اطلاعاتي ماموران دستگير شدند.

کلانتر 151 يافت آباد در پايان خاطرنشان کرد:ماموران متهمان را به همراه پرونده ايي که در اين رابطه تشکيل دادند براي تحقيقات بيشتر در اختيار کارآگاهان تيم مبارزه با آدم ربايي پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی