نقش یکسان مجری مقابل احمدی‌نژاد و روحانی

این شومن‌ها ابرقهرمان نیستند، یکی از ۷۶ میلیون شهروند ایرانند

هرچند این گفتار‌ها یک طرفه بود، ‌در نوع خود،‌ شروعی متفاوت برای روحانی بود... شب گذشته، ثابت شد مرتضی حیدری نمی‌توانست مقابل رئیس دولت پیشین، بیش از آنچه در هشت سال اخیر دیدیم، ظاهر شود... اگر هدف پرسش و پاسخ است که این اتفاق باید در قالب نشست‌های خبری با حضور رسانه‌ها از همه گروه‌های فکری صورت پذیرد
کد خبر: ۳۶۰۴۶۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰ 27 November 2013
|
65338 بازدید
|
‌شب گذشته، نخستین گزارش عملکرد حسن روحانی با حضور سه مجری برای مردم ارائه شد؛ گزارشی که مصادف با صد روزگی ریاست دولت یازدهم بود و انتظار می‌رفت متوجه سلسله تصمیمات سه ماه و ده روز اخیر و آثارش باشد؛ اما بیشتر ناظر بر گذشته و دولت پیشین و آمار و اطلاعات درباره وضعیت دولت سپرده شده به دست روحانی بود و در این میان نقش مجریان همچون گزارش‌های احمدی‌نژاد، خنثی و در بهترین برآورد، همگام با رئیس جمهور بود، ولی آیا جز این می‌توان از مجریان انتظار داشت؟

به گزارش «تابناک»، دلمان بخواهد یا نخواهد، دولت بزرگ‌ترین «پول تو جیبی» نهاد حاکمیتی به نام سازمان صداوسیما را می‌دهد و بنابراین نمی‌توان انتظار داشت این نهاد جلوی دولت در یک دوره طولانی مدت بایستد. به همین دلیل منطق ایجاب می‌کند، بپذیریم چنین دریاچه کم عمقی نیاز به رودخانه دائمی دارد که حیاتش را حفظ کند و این رودخانه‌‌ همان بودجه کلان سالیانه‌ای است که دولت تخصیص می‌دهد و مرگ و زندگی این نهاد به آن بستگی دارد و هر چه رشد کمی تلویزیون افزایش یابد و رشد کیفی در اولویت بعد باشد، حجم مورد نیاز این اعتبارات سالیانه رو به افزایش می‌گذارد.

با همین منطق می‌توان دریافت دولت چه دست محمود احمدی‌نژاد باشد و چه دست حسن روحانی، ‌صداوسیما نمی‌تواند مشی کلی‌اش را بر نقد دولت ببندد، هرچند شاید با روی کار آمدن دولتی چون دولت نهم و دهم که نگاهشان نزدیک به مدیران ارشد رسانه ملی بود، نقد‌ها نسبت به این دولت (به ویژه در چند سال نخست) به میزان ممکن تقلیل یابد و صدای تمجید گوش فلک را بدرد اما در هر حال در دولت روحانی نیز کمر به سر بریدن هیأت وزیران (حداقل تاکنون) بسته نشده و مشی صداوسیما تا اینجای کار و به ویژه در برخی مقاطع حساس به سود دولت بوده است.

این شومن ها ابر قهرمان نیستند، یکی از 76 میلیون شهروند ایرانند

این رویکرد را چه به حساب وابستگی مالی صداوسیما به دولت گذاشت و چه متأثر از همراهی دولت و رسانه ملی و تعامل سازنده و یا هر تفسیر دیگری دانست، رویدادی اجتناب ناپذیر است. شب گذشته، حسن روحانی در فضایی مشابه رئیس دولت پیشین اما با ادبیاتی در شأن یک رئیس جمهور مقابل مردم ظاهر شد و گزارش عملکردش را با حضور سه مجری داد.

وی شب گذشته درباره چالش‌هایی سخن گفت که در ۱۰۰ روز نخست حضورش در صدر قوه مجریه به آن پرداخته بود و بخش چشمگیری از فرصتی را که‌ داشت، به تشریح وضعیت دولتی پرداخت که تحویل گرفته بود و آمارهای واقعی را مقابل دیدگان مردم گذاشت.

هرچند این گفتارها یک طرفه بود، در نوع خود ‌شروعی متفاوت برای دکتر روحانی بود و البته این شروع نتوانست انتظارات را برآورده سازد، چرا که رئیس جمهور پیش از انتخاب تأکید کرده بود: «در برنامه مدون من علاوه بر راه حل‌های برای رفع این مشکلات؛ راه حل‌های کوتاه مدتی یک ماه و 100 روزه برای حل مشکلات ومعضلات اقتصادی، اجتماعی و سیاست داخلی و خارجی پیش بینی شده است که ما می توانیم در یک فرصت کوتاه شاهد تحول اقتصادی باشیم‌».

در این میان از‌‌ همان دیشب انتقادهایی به کار سه مجری حاضر مقابل رئیس جمهور به ویژه محمدرضا شهیدی‌فر شد که با توجه به ‌سابقه نداشتن هیچ یک از آنان ‌در اجرا مقابل رئیس جمهور به شدت نقدهای مطروحه برای مرتضی حیدری، مجری تقریباً ثابت سخنرانی‌های تلویزیونی احمدی‌نژاد نبود اما در‌‌ همان فضای نقد سیر می‌کرد. برخی منتقدان انتظار داشتند مجریان شب گذشته رئیس جمهور دومین مقام کشور را به چالش بکشند و اگر درباره برخی اظهاراتش ان قلت‌هایی هست، به نقد گفتار رئیس دولت ـ هرچند محدود ـ بپردازند.

این شومن ها ابر قهرمان نیستند، یکی از 76 میلیون شهروند ایرانند

واقعیت آن است که هرچند بخش چشمگیری از مردم کشورمان علاقه‌مندند که چنین فضای نقادی ‌باشد و رئیس جمهور نه در هنگام ترک قدرت که در اوج مقبولیت و اقتدار مورد نقد جدی واقع شود، تا هنگامی که رسانه خصوصی وجود نداشته باشد، اتفاقاتی شبیه به این رخ نمی‌دهد و مجری جزیی از تشریفاتی خواهد بود که چه مقابل احمدی‌نژاد و چه مقابل روحانی نقش تقریباً مشابه را بازی می‌کند، هرچند بناب ر استعداد مجری، نوع این نقش آفرینی ۲۰ تا ۳۰ درصد تغییر می‌کند!

باید بپذیریم شب گذشته ثابت شد مرتضی حیدری حتی اگر همکاری با بدنه دولت پیشین داشت و یا نداشت، نمی‌توانست مقابل رئیس دولت پیشین بیش از آنچه در هشت سال اخیر دیدیم ظاهر شود و بسیاری از نقدهایی که به او وارد می‌شد، شایسته‌اش نبود و اگر نقدی نیز وارد است، به ساختار کنونی رسانه باز‌می‌گردد.

این شومن ها ابر قهرمان نیستند، یکی از 76 میلیون شهروند ایرانند

در واقع اگر هدف ارائه گزارش کاری است که حضور مجری الزامی ندارد و رئیس جمهور یا هر رئیس قوه و مقام دیگری می‌تواند همچون پیام‌های نوروزی سخنرانی کند و اگر هدف گفت‌و‌گو و پرسش و پاسخ است که این اتفاق باید در قالب نشست‌های خبری با حضور رسانه‌ها از همه طیف‌های فکری صورت پذیرد و رئیس جمهور گزارش‌هایش را مقابل اهالی رسانه بدهد و پاسخ‌هایش پیرامون پرسش‌های ایشان باشد که تاکنون در دولت یازدهم نیز شاهد چنین تحولی نبودیم.

با این اوصاف، شاید بهتر باشد توقعمان را از یک شهروند دیار ۷۶ میلیونی‌مان که از قضا کارمند صداوسیماست و ما می‌خواهیم ابرقهرمان باشد، به سطح عقلایی سوق دهیم و بپذیریم تا رسیدن به تلویزیون مستقل و مجریانی نظیر دیوید فراست که از او به عنوان مصاحبه‌گر رعب‌آور یاد می‌شد، دورانی بسیار طولانی ‌پیش روست.

برای آن که با یک مصاحبه‌گر حرفه‌ای و رسانه نسبتاً مستقل آشنا شوید، دعوتتان می‌کنیم به بخش‌های اصلی از گفت‌و‌گوی تاریخی و مشهور دیوید فراست با ریچارد نیکسون که در چند جلسه در سال ۱۹۷۷ و پس از رسوایی واترگیت ضبط و پخش شد، بنشینید.

نیکسون در بخشی از مصاحبه گاردش را پایین آورد و به فراست گفت: «می‌گویم هنگامی که رئیس‌جمهور این کار را می‌کند، یعنی این کار غیرقانونی نیست‌» که این عبارت هزینه بالایی برای نیکسون داشت و بسیاری از رسانه‌های آمریکایی پس از ‌پخش این گفت‌و‌گو، رئیس جمهور آمریکا را بی‌آبرو خواندند! توضیح اینکه این گفت‌و‌گو زیرنویس یا دوبله نیست و نیاز به اندکی تسلط به زبان انگلیسی دارد.


دانلود بخش اول

دانلود بخش دوم

دانلود بخش سوم

دانلود بخش چهارم
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۱۳۰
انتشار یافته: ۱۵۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
بابا این تازه اول کار بود. بعدش هم شما روحانی رو با احمدی... مقایسه میکنید. در مقابل صبوری، متانت، ادب، معرفت، زیبایی کلام، خوش خلقی، شیک پوشی، ... و و و روحانی چه میتوان گفت!!!؟
پاسخ ها
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
تعصب دارید دیگه هیچ انتقادی رو قبول نمی کنید!
روحانی در مقابل احمدی نژاد فقط سه مورد آخری که گفتی رو داره!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
آقا مجتبي ادب كه خيلي ......اون ...لولو برد يا كجاش ميسوزه آب بريزه ؟
آریابان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
این برای اولین بار طی 8 سال گذشته بود که ترکیب دهن پرکن !!!! مورد مصرف ، یعنی " گفت و گوی زنده " ، تقریبا از حالت " من میگم ، تو بشنو" !!!!! همیشگی خودش دراومده بود و به یه چیزی مطابق تر با عنوان نامگذاری شدۀ خودش ، نزدیک شده بود ؛
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
دولت قبلی لهنش خیلی کوچه بازاری بود !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
تعصب و قبول دارم. چیزی که قبلا وجود داشت الانم وجود داره
ناشناس
| United States |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
از متانت و ادب و صداقت و و زيبايي كلام و تناسب پوشش و خلاصه اراستگي همه چيز لذت بردم. توقع معجزه ي صد روزه هم نداشتم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
من اين تحليل را قبول ندارم در 8 سال رياست جمهوري سيد بزرگوار خاتمي صدا وسيما با تمام وجود در برابر او و هيئات دولت گارد گرفته بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
ولی باید قبول کرد که در کلام جناب روحانی صداقت بود و دور از ادب حرفی نزد.
در ثانی افت قیمت دلار از حدود 4000تومان به زیر 3000تومان و افت قیمت سکه به 850000تومان و تاثیر آن بر مجموعه فعالیت های اقتصادی را نمی توان نادیده گرفت.
پاسخ ها
مهدی
| United States |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
اگر غیر از روحانی هر کس دیگری هم می آمد تب این تنش های اقتصادی کم می شد. چون دوره خودش رو گذرونده بود. برای بازیابی نرخ ارز و ثبات آن با توجه به شرایط جدید بعد از سال 90 ُ نیاز به یک دوره بازسازی و بازیابی قیمتی بود. مضاف بر اینکه هدفمندی هم با تمام نقاط قوت و ضعفش اجرا شده بود. کلا دوران های اقتصادی به نوعی از کنترل ما خارج هستند. ضمن اینکه در اقتصاد وقفه های گوناگونی از تولید تا مصرف تعریف می شود و ممکن است نتیجه گیری از یک سیاست تا ماه ها طول بکشد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
كجاش صداقت بود؟ مگه ايشون نبودند كه ميگفتند نبايد اومد تو برنامه تلويزيوني از كسي كه نيست بد گفت و تخريب كرد. مگه احمدي نژاد يا نماينده دولت قبل حضور داشتند براي دفاع كه آنچنان تخريب كردند. تازه با يه فرار به جلو اينجور القا نمودند كه تا شانزده سال نبايد ازشون انتظاري داشت.
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
اي بابا دلت خوش توهم همين چند روز پيش بود كه معاون ش گفت دلار بيش از اين نبايد ارزون بشه وخودرو هم بايد گرون تر بشه اين تازه اولشه احمدي هم روز اول همه براش چه چه مي كردند تازه مگر ديشب چه گفت داخل صد روز گذشته مگر چكار كرده...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
البته هر کسی بجز دوستان
سیدمهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
در پاسخ مهدی باید بگم که دوست عزیز این استدلال شما اصلا پایه علمی و حتی میدانی ندارد؛ چرا که تک تک افراد جامعه و حتی تجار خبره و اقتصاددانان باسواد انتظار دلار بالای 4000 تومن رو داشتند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
آقای روحانی هر که هست حداقلش این است که در گفتار متانت و ادب دارد .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
در جواب آقای ناشناس دومی، بیان واقعیت با تخریب زمین تا آسمون فرق داره. اثرات 8 سال ندانم کاری رو تو 100 روز سخت بشه جمع کرد، احتمالا هم جناب روحانی میخواست وخامت اوضاع رو نشان بده تا انتظارات پایین بیاد.
ولی به عنوان گزارش اول شاید بشه گفت که بیان شرایط دولت قبلی معقول هست، ولی بعد از این تکیه بیشتر بر این موضوع بیشتر به بهانه آوردن شبیه خواهد بود، و بهتره آقای روحانی در گزارش های بعدی به عملکرد خودشون بیشتر تاکید داشته باشند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
نا شناس 13:33

ناراحت نباش عزیز صدا سیما به اندازه کافی هنوز هم به دولت قبلی وقت می ده دفاع کنند
نگران نباش عزیز
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
در جواب آقای ناشناس اول باید بگویم که گفتن واقعیتها و کاستیهای دوره قبل با غیبت کردن و تهمت زدن و .... فرق میکند . آقای روحانی دیشب واقعیتهای امروز کشور که میراٍ دولت احمدی نپاد است را بیان کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
تابناک جان در مورد سوالات تخصصی و چالش بحث حق با شماست اما در مورد اطوارها و تائید ها و خنده های نابجاو زود صمیمی و پسرخاله شدن با رئیس جمهور مردم حق دارند به انتخاب مجری معترض باشند.
شایان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
اون خانم مجری عجب مجری توانایی بود کاملا از حرف زدنش میشد فهمید ضریب هوشیش یه سرو گردن از اون دو نفر بالاتره. تا حالا ندیده بودمش باید بیشتر به کار بگیرنش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
ایشون خانم ندا سپانلو بودند، 7-6 سال قبل مجری صبح بخیر ایران بود. یک سلسله مصاحبه خیلی خوب هم با آقای عسگر اولادی درباره کارآفرینی داشت.
بی نام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
مجری شبکه 4
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
كاملا معلوم بود كه اقتصاد خونده و حواسش به همه آمارا بود
صادق
|
Germany
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
با سلام

لطفا" بفرمایید نقش مجریان دراین مصاحبه ببخشید انتقاد از دولت گذشته که بیشتر بالبخند یکی از مجریان نیز همراه بود چه بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
مثینکه فراموش کردی تو گزارش 100 روز اول نمیشه بیخیال 8 سال شد. بالاخره یه ماشین هم از دست یکی میگیری تا کلی مدت عیباش گردنه اوناییکه سوارش بودن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
در مورد لبخند های نابجا حق با شماست اطوار بسیار نابجایی بود مرد حسابی حرفت رو بزن اداهایی که هر کس تعبیر و تفسیری ازش خواهد داشت یعنی چی؟!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
بدون شک در دنیای کنونی مهمترین راه غلبه بر مشکلات اقتصادی برقرای تعامل با قدرت های جهانی است .که دستاورد خوبی برای دولت دکتر روحانی میباشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
یعنی خانم سپانلو یک تنه 10 تا مرد رو حریفه! واقعا کارش عالی بود. فکر می کنم از همه مجریانی که اونجا بودن مردتر بود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
یه جوری میگی انگار مردها جنس برتر هستند!! یعنی چی از هرچی مرد مردتر بود؟ اتفاقا خیلی هم خانم بود.
كارگر بيكار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
جناب ناشناس يك اصطلاح غلط عاميانه در زبان فارسي باب شده " اين خانم مثل مر داست "
هر جنسي براي خودش ارزش دارد خام هاي ايراني هم ميتوانند پا بپاي مردان در هر حرفه اي پيش بروند و ما بيد به قابليت هاي همه از هر جنسي و نژادي او قومي احترام بگذاريم اين را فرهنگ ما هميشه سر اوحه خود قرار داده .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
غلط باب نشده واقعیت همینه
کار مردانه انجام دادن مرد بودن میخواهد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
یادآن خبرنگارخانمی افتادم که احمدی نژادرادریک مصاحبه به چالش کشیدواتفاقاصداوسیماهم آن قسمت مصاحبه راسانسورکرد
تابنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
تابناك و نويسنده‌ي محترم
كجا صدا و سيما همسو با دولت است برنامه 20:30 رو در ديروز نگاه كنيد همواره بر طبل تفرقه و نا اميد كردن مردم مي كوبد. كجا هشت سال قبل مجري جرات داشت چند بار يه سوال را از اقاي احمدي نژاد بپرسد. چيزي كه ديروز بارها اتفاق افتاد.
كمي منصف باش و اين كامنت رو بذار روي سايت تا مردم فهيم اظهار نظر كنند
پاسخ ها
علي آقا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
گل گفتی تابنده
داش حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
چرا داری داستان میبافی.
دیگه اگه این 2030 هم نباشه که فاتحه این TV رو باید بخونیم.چون شما رئیس جمهور رو فعلآ دوست داری کسی نباید بگه بالا چشمت ابروست.
رحمتی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
این کلک صدا وسیما بود چون قرار بوده آقای روحانی گزارش دهد که چه چیز را گرفته و در این مدت چه اقداماتی انجام شده است و این نه تنها احتیاج به مجری نداشت بلکه احتیاج به پرسش چالشی هم نداشت.
بهی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
تابنده متشکریم
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
لحن و لهجه ی مجری 20:30 خیلی عجیبه!!!
ناشناس
| United Kingdom |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
كلا اين مردم نمي دونن چي ميخوان بابا يه نگاه به چند ماه پيش بكنيد
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
گفتگوی دیشب یک طرفه بود . ما از رئیس جمهور عزیز متشکریم که حداقل با امید دادن به آینده ای روشن دل مردم را شاد کرد اما مجریان به مانند کودکانی سردرگم بودند .
پاسخ ها
جعفر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
بله دیشب تقریبا یکطرفه بود چون ارائه گزارش بود.
نه مناظره
ناشناس
| United States |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
به خدا قسم تازه بعد از 8 سال مي تونم تحمل بكنم و بدون حرص خوردن تا آخر چنين برنامه اي را ببينم. همه ي ما مي دونيم كه اين دولت چي را تحويل گرفته و مي دونيم كه هيچ كس با اين اوضاع نمي تونه معجزه بكنه. فقط خدا حفظشون كنه كه اعصاب و روح و روان ما رو مي گذارن راحت باشه.
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
تابناك عزيز! اول اينكه ديشب به جاي يك نفر مجري(در دوره 8 ساله احمدي نژاد) سه نفر رو در روي رياست محترم جمهوري حضور داشتند و اين يك بدعت شكني بود هرچند جاي تامل داشت كه چرا در اولين مصاحبه رئيس جمهور جديد اين راهكار كشف شد!؟
دوم اينكه در بسياري از موارد متاسفانه بارها مجريان به اصطلاح حرفه اي بارها ميان صحبت هاي دكتر روحاني پريده و گاهي حتي اجازه نمي دادند بحث تمام شود و اگر درايت و اصرار دكتر روحاني نبود چه بسا مطالب زيادي ناقص مي ماند.
اصرار مجريان در پرسيدن سوال از رييس جمهور محترم و به اصطلاح شما سعي در چالش كشاندن ايشان از ديگر موضوعات قابل تامل بود.
اميدوارم به قول جناب دكتر روحاني آستانه صبر و حوصله ما بالا رفته و حداقل در اين مقطع حساس كه به نظر مي رسد بعد از سالها دروازه جديدي روبه كشورهاي قدرتمند دنيا گشوده شده همه با هم براي ارتقا اقتصاد و سياست خارجي اين مملكت تلاش كنيم.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
براي سه ماه کار چالش داره؟!!! اصلا چالش يعني چي؟ يک حرف بي ربطي صداو سيما ياد گرفته وهي تکرار مي شه تقليد کور کورانه انهم نه کامل اينکارها انتقال تشويش به جامعه است درحالي که جامعه ما نياز به ارامش داره مقايسه با کشورهايي که از شدت ارامش نياز به تحريک دارند بي معناست
رحیم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
بدعت شکنی؟ لغت جدیدیه!!! تا حالا نشنیده بودم. روحانی مچکریم
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟